Onko lapsesi isä, oikeasti lapsen isä?

  • Viestiketjun aloittaja poika 4kk
  • Ensimmäinen viesti
IVF
Alkuperäinen kirjoittaja Dip:
Kyllä on, elleivät sitten sotkeneet siemenestepurkkeja sairaalassa. ;) :D Ainakin siinä oli mun ja mieheni nimi, sekä molempien sotut oikein... :whistle:
Vähän sama juttu täällä... Toivottavasti sairaalassa on hedelmöitetty oikeat munasolut ja siittiöt! :-D
 
...
Kyllä on. Ollan oltu yhes ennen raskautta 3 vuotta. ellei sit oo tapahtunu joku mystinen raskautuminen ja hedelmöitys on kestäny tuon 4 vuotta(jollon oli aiempi kumppani ennen nykyistä, siis lapseni isää). Pettäny siis en ole ikinä ja pettämään en ikinä tulekkaan(enkä toivottavasti petetyksiskään). Jos alkaa vieras himottaa ni "vanhat" hoidellaan eka pois.
 
Dip
Alkuperäinen kirjoittaja IVF:
Alkuperäinen kirjoittaja Dip:
Kyllä on, elleivät sitten sotkeneet siemenestepurkkeja sairaalassa. ;) :D Ainakin siinä oli mun ja mieheni nimi, sekä molempien sotut oikein... :whistle:
Vähän sama juttu täällä... Toivottavasti sairaalassa on hedelmöitetty oikeat munasolut ja siittiöt! :-D
Olisi muuten todella karua, jos tapahtuisi joku kämmi, ja siittiöt tai munasolut olisivatkin eri ihmisen. :(
 
IVF
Alkuperäinen kirjoittaja Dip:
Alkuperäinen kirjoittaja IVF:
Alkuperäinen kirjoittaja Dip:
Kyllä on, elleivät sitten sotkeneet siemenestepurkkeja sairaalassa. ;) :D Ainakin siinä oli mun ja mieheni nimi, sekä molempien sotut oikein... :whistle:
Vähän sama juttu täällä... Toivottavasti sairaalassa on hedelmöitetty oikeat munasolut ja siittiöt! :-D
Olisi muuten todella karua, jos tapahtuisi joku kämmi, ja siittiöt tai munasolut olisivatkin eri ihmisen. :(
Äläs muuta sano! Mä näen välillä painajaista, jossa mulle sanotaan, että meidän vauva ei olekaan oikeasti meidän, koska sairaalassa on mokattu... On tossa tytössä kuitenkin niin selviä vanhempiensa piirteitä, että eiköhän se ihan oikeasti meidän ole :)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja IVF:
Alkuperäinen kirjoittaja Dip:
Alkuperäinen kirjoittaja IVF:
Alkuperäinen kirjoittaja Dip:
Kyllä on, elleivät sitten sotkeneet siemenestepurkkeja sairaalassa. ;) :D Ainakin siinä oli mun ja mieheni nimi, sekä molempien sotut oikein... :whistle:
Vähän sama juttu täällä... Toivottavasti sairaalassa on hedelmöitetty oikeat munasolut ja siittiöt! :-D
Olisi muuten todella karua, jos tapahtuisi joku kämmi, ja siittiöt tai munasolut olisivatkin eri ihmisen. :(
Äläs muuta sano! Mä näen välillä painajaista, jossa mulle sanotaan, että meidän vauva ei olekaan oikeasti meidän, koska sairaalassa on mokattu... On tossa tytössä kuitenkin niin selviä vanhempiensa piirteitä, että eiköhän se ihan oikeasti meidän ole :)
Ja jos näin olis sattunu, ni toivoisin ettei asia koskaan paljastuis. Oltais nimittäin saatu vaihdossa maailman kaunein ja ihanin tyttö:)
 
pyhä henki
Aviomies on lasten isä, jos ei siitä pyhästä hengestä voi tulla raskaaksi. Ei ole ollut muita kumppaneita. Tosin mulle on sairaalassa myös kerran ehdotettu oireiden aiheuttajaksi raskautta, vaikka olin silloin neitsyt, että tiedä sitten häntä.
 

Yhteistyössä