Onko lapsesi enemmän sinun vai isänsä näköinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näköinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä tyttö on isänsä näköinen, hiusten ja silmien väri on sama (siniset silmät, itselläni on ruskeat). Äitini sanoi jo heti kun näki tytön ensimmäisen kerran, että on kovasti isänsä näköinen. On tytöllä myös mun piirteitä, jos katsoi kuvia minusta vauvana ja tytöstä vauvana nii ei kyllä tienny kumpi oli kumpi. Mut tykkään tosi paljon tyttöni ihanan sinisistä isin silmistä :) Meillä onkin joskus vitsailtu, et isästä ei oo epäselvyyttä, mut äidistä voi olla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ennen vanhaan sanottiin että jos tyttö on isänsä näköinen, hänestä tulee onellinen ja jos poika äidin näköinen hänestä myös onnellinen ja jos tyttö äidin näköinne, nin tulee onneton ja jos poika isän näköinen tulee onneton

no sit noista pitäs tulla onnellisia. tytöllä ei ole oikeastaan mitään ulkoista piirrettä minusta, luonne valitettavasti sit onki multa, poika taas on ihan mun näkönen, isän luonteella.
ja molemmat on periny appiukolta luonnonkiharat.

Alkuperäinen kirjoittaja näköinen:
Eli kumpaa lapsesi muistuttaa, isää vai äitiään? Entä mitä piirteitä haluaisit hänen "perivän" sulta, entä isältään? Mitä "huonoja" piirteitä hän (he) on (ovat) saanut jommalta kummalta vanhemmilta?
Mun molemmat tytöt ovat ehdottomasti isänsä näköisiä, mutta silmien muoto on minulta. Toivottavasti tytöt perivät isänsä (ja hänen sukunsa) vartalon muodon, elikkäs hoikkuuden. Itse oon helposti lihoava. "Huono" peritty piirre on todella kapeat huulet ja lattana takaraivo. :)

Alkuperäinen kirjoittaja näköinen:
Eli kumpaa lapsesi muistuttaa, isää vai äitiään? Entä mitä piirteitä haluaisit hänen "perivän" sulta, entä isältään? Mitä "huonoja" piirteitä hän (he) on (ovat) saanut jommalta kummalta vanhemmilta?
Mun molemmat tytöt ovat ehdottomasti isänsä näköisiä, mutta silmien muoto on minulta. Toivottavasti tytöt perivät isänsä (ja hänen sukunsa) vartalon muodon, elikkäs hoikkuuden. Itse oon helposti lihoava. "Huono" peritty piirre on todella kapeat huulet ja lattana takaraivo. :)

Pojat on kumpikin mun näköisiä (kuopus oli vauvana enemmän isänsä näköinen ja värinen). Vaaleita ja sinisilmäisiä ( ;) ). Isänsä on tumma ja ruskeasilmäinen. Haluaisin, että perisivät multa nenän, tai että ei perisi isänsä nenää :laugh: Olis ollut kiva, että edes toisella olis ollut ruskeat silmät, mutta kummallakin on aika kivan väriset siniset, ei semmoset perus vaan hmm.. Taivaansiniset? Vaaleansiniset? Toivon myös, että saisivat mun ihon, eikä isänpuoleista (huono iho, finnejä jne.). Sit toivoisin, et saavat isänpuoleisen vartalon, ei lihoa, vaikka söis mitä :D Tosin tää olis vielä parempi, jos olis tyttöjä.

Mulla on kuitenkin ihan hyvännäköinen mies, vaikka sillä onkin vähän iso nenä (ei mikään jätti kuitenkaan) ja joskus ollut huono iho :whistle:

Minun näköiseni. Isänsä silmienväri ja ihana luonne. Miehellä on kolme ennestään jotka kaikki ovat lapseni näköisiä. Joten kait sitten isäänsäkkin näköinen.

mun puolen suku näkee lapsissa mun näköä, miehen suku miehen näköä. silmien väri ja hiuslaatu (paksut hiukset) tulee multa. luonteen piirteitä varsinkin keskimmäisessä on hyvin vahvasti isältään = sinnikäs, ahkera. kaiken kaikkiaan aika hyvin on miksautuneet meidän ominaisuudet heissä kaikissa :)

Esikoinen on enemmän mun näköinen, vaikka ihan kaikki sanoo hänen olevan miehen siskon näköinen, mun mielestä ei ole, pitää joku kerta katsoa oikein kunnolla :D

Kuopus taas on enemmän isän näköinen, kasvonpiirteiltään.

Yhteistyössä