Onko lapseni idiootti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Olen tänään monta kertaa kieltänyt 1v8kk vanhaa lastani koskemasta kirjahyllyssä oleviin koriste-esineisiin, jotka tyttäreni käy vähän väliä ottamassa hyllystä lattialle ja laittanut sitten takaisin. Vähän aikaa sitten tyttö meni taas ottamaan ne koriste-esineet lattialle, joilloin minä menin rankaisemaan tyttöä läimäyttämällä tätä käsille ja laittamalla ne esineet takaisin kirjahyllyyn. Melkein heti sen jälkeen tyttö meni taas ottamaan ne koriste-esineet takaisin lattialle, tuli läimäyttämään minua käsille ja kävi laittamassa ne koristeet takaisin hyllyyn. Onko tyttäreni idiootti, kun hän ilmeisesti luulee, että se käsille läimäyttäminen oli osa hänen kiellettyä leikkiään vaikka se oli rangaistus siitä, että tyttö ei tottele?

Kai sä tiedät että fyysinen kurittaminen on suomen laissa kielletty ja siitä voi saada rangaistuksen, jopa linnaa.
Ja kun sä kirjotat näitä juttujas tänne nettiin niin sut pystytään paikallistamaan noiden viestien kautta vaikka kirjotatkin harmaana. Esim. minä voisin viedä tämän jutun poliisin tutkittavaksi!!!
Tiedä vaikka löisit lastasi enemmänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja rikosilmoitus:
Kai sä tiedät että fyysinen kurittaminen on suomen laissa kielletty ja siitä voi saada rangaistuksen, jopa linnaa.
Ja kun sä kirjotat näitä juttujas tänne nettiin niin sut pystytään paikallistamaan noiden viestien kautta vaikka kirjotatkin harmaana. Esim. minä voisin viedä tämän jutun poliisin tutkittavaksi!!!

Salli minun nauraa!!! Minulle sentään itselleni annettiin lapsena piiskaa eikä siihen mitkään lait puuttuneet tai kenenkään mieleen olisi tullut ilmoittaa asiasta poliisille! Jos lapsen läimäyttämisestä joutuisi vankilaan, niin pianhan
kaikki vanhemmat olisivat vankilassa, sillä kaikkihan joskus lapsiaan lyövät!

Alkuperäinen kirjoittaja ap ov:
Alkuperäinen kirjoittaja rikosilmoitus:

Salli minun nauraa!!! Minulle sentään itselleni annettiin lapsena piiskaa eikä siihen mitkään lait puuttuneet tai kenenkään mieleen olisi tullut ilmoittaa asiasta poliisille! Jos lapsen läimäyttämisestä joutuisi vankilaan, niin pianhan
kaikki vanhemmat olisivat vankilassa, sillä kaikkihan joskus lapsiaan lyövät!

Ai lyö vai? Ei oo tarvinnu. Oon nähny vaivaa ton 2v kanssa lyömisen sijaan. Vaikka on se läpsiminen tietty helppo reitti opettaa jopa alle 2v...

Uusimmat

Yhteistyössä