V
v
Vieras
Ikää 4,5 vuotta ja osaa kirjoittaa kirjaimia kun niitä sanelen. Ei siis kuitenkaan osaa itse muodostaa kirjaimia. On itse oppinut piirtämään kirjaimia ja kysellyt ja niin oppinut tuon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:on kehittynyt. odota vain, tähän ketjuun tulee vastauksia, että "meidän maija oppi jo 3v, eli ei mikään erityisen taitava tmstms"
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:on kehittynyt. odota vain, tähän ketjuun tulee vastauksia, että "meidän maija oppi jo 3v, eli ei mikään erityisen taitava tmstms"
niin ajattelinkin. Olen vain itse ylpeä tytön taidoista ja ihmettelen hänen suunnatonta oppimiskykyään. Mutta kaikkien vanhempien mielestä se oma lapsi on varmasti juuri se taitavin, eikö totta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:4v neuvolassa jo odotetaan, että lapsi osaa kirjoitaa ainakin nimensä. Eikö siitä normaali lapsi opettele muitakin sanoja kirjoittamaan kun on paljon pelejä joissa opetellaan kirjaimia, ja vanhemmat ostelevat puuhakirjoja. Nykyisin moni on opetellut nuo jo paljon nourempana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:4v neuvolassa jo odotetaan, että lapsi osaa kirjoitaa ainakin nimensä. Eikö siitä normaali lapsi opettele muitakin sanoja kirjoittamaan kun on paljon pelejä joissa opetellaan kirjaimia, ja vanhemmat ostelevat puuhakirjoja. Nykyisin moni on opetellut nuo jo paljon nourempana
Alkuperäinen kirjoittaja v:Ikää 4,5 vuotta ja osaa kirjoittaa kirjaimia kun niitä sanelen. Ei siis kuitenkaan osaa itse muodostaa kirjaimia. On itse oppinut piirtämään kirjaimia ja kysellyt ja niin oppinut tuon.