v
Ikää 4,5 vuotta ja osaa kirjoittaa kirjaimia kun niitä sanelen. Ei siis kuitenkaan osaa itse muodostaa kirjaimia. On itse oppinut piirtämään kirjaimia ja kysellyt ja niin oppinut tuon.
niin ajattelinkin. Olen vain itse ylpeä tytön taidoista ja ihmettelen hänen suunnatonta oppimiskykyään. Mutta kaikkien vanhempien mielestä se oma lapsi on varmasti juuri se taitavin, eikö tottaAlkuperäinen kirjoittaja -:on kehittynyt. odota vain, tähän ketjuun tulee vastauksia, että "meidän maija oppi jo 3v, eli ei mikään erityisen taitava tmstms"
ja saatkin olla ylpeäAlkuperäinen kirjoittaja ap:niin ajattelinkin. Olen vain itse ylpeä tytön taidoista ja ihmettelen hänen suunnatonta oppimiskykyään. Mutta kaikkien vanhempien mielestä se oma lapsi on varmasti juuri se taitavin, eikö tottaAlkuperäinen kirjoittaja -:on kehittynyt. odota vain, tähän ketjuun tulee vastauksia, että "meidän maija oppi jo 3v, eli ei mikään erityisen taitava tmstms"
meillä 6v opettelee vasta nimensä kirjoittamista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:4v neuvolassa jo odotetaan, että lapsi osaa kirjoitaa ainakin nimensä. Eikö siitä normaali lapsi opettele muitakin sanoja kirjoittamaan kun on paljon pelejä joissa opetellaan kirjaimia, ja vanhemmat ostelevat puuhakirjoja. Nykyisin moni on opetellut nuo jo paljon nourempana
No ei 4v:n vielä tarvii osata kirjoittaa nimeään. Meillä esikoinen oppi reilu 5 vuotiaana kirjoittamaan nimensä ja 6 vuotiaana lukemaan ja kirjoittamaan. Kakkonen oppi 3,5v kirjoittamaan oman nimensä (harjoitteli kovasti, kun isosiskokin osasi). Aika pian oppi muutkin kirjaimet, mutta ei vielä nyt 5 vuotiaana osaa kirjoittaa kuin perheenjäsenten nimet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:4v neuvolassa jo odotetaan, että lapsi osaa kirjoitaa ainakin nimensä. Eikö siitä normaali lapsi opettele muitakin sanoja kirjoittamaan kun on paljon pelejä joissa opetellaan kirjaimia, ja vanhemmat ostelevat puuhakirjoja. Nykyisin moni on opetellut nuo jo paljon nourempana
Ei, lapsesi on erityisen tyhmä. Tossa iässä meidän Reeta oli jo yliopistossa.Alkuperäinen kirjoittaja v:Ikää 4,5 vuotta ja osaa kirjoittaa kirjaimia kun niitä sanelen. Ei siis kuitenkaan osaa itse muodostaa kirjaimia. On itse oppinut piirtämään kirjaimia ja kysellyt ja niin oppinut tuon.