onko lapsellasi tai onko ollu hyppykiikku, kävelytuoli, vauvakiikku, taaperokärry

• Viestiketjun aloittaja kysely
  • Ensimmäinen viesti
Työäiti
Pojalla on kaksi taaperokärryä. Nehän ovat tosi hyviä. Toimivat ostoskärryina, nukenvaunuina, jne. Miten teidän lapset sitten vievät esim ulkolelunsa varastoon. Meillä kasaa ne kärryyn ja tie itse. En minä niitä kaksi veen puolesta vie. Te ette varmaan osta lapselle nukenvaunujakaan?

Kävelytuoli oli (laitettiin aina silloin kun täytyi tehdä joku pikainen juttu )
Taaperokärry on (tykkää silloin tällöin kävellä sen kanssa, myöhemmin viedään ulkoleluksi )
Vauvakeinu isovanhempien luona.

Hyppykiikku ja vauvakeinu olivat esikoisella käytössä.
Taidan jättää hyppykiikun kaivamatta tuolta varaston perukoilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Pojalla on kaksi taaperokärryä. Nehän ovat tosi hyviä. Toimivat ostoskärryina, nukenvaunuina, jne. Miten teidän lapset sitten vievät esim ulkolelunsa varastoon. Meillä kasaa ne kärryyn ja tie itse. En minä niitä kaksi veen puolesta vie. Te ette varmaan osta lapselle nukenvaunujakaan?
Meillä ne lelut saadaan vietyä varastoon autojen lavalla tai kädessä kantaen.

En jaksa lukea läpi,olenko vastannut tähän ketjuun..

Vastaan joka tapauksessa nyt: Taaperokärry on. Minusta ihan ok peli pojalle. Ja vauvakeinu löytyy myös. (joka on itse asiassa edelleen naapurin pihassa :wave: :whistle: )

Molemmat ovat saatu,mutta olisin varmasti itsekkin ne pojalle ostanut.

vieras
kävelytuoli ja kärry on ollu,
kerkes kk käyttää kävelytuolia, kun alko kävelee pieniä matkoja ilman tukea, ja isompia matkoja seinästä yms. tukea käyttäen;
siinä vaihees hankittiin taaperokärryt, ja niillä kerkes porhaltaa ympäri kämppää vajaan kk, kun siiten läks kävelee ja juoksee ilman tukia vajaan 11kk iässä..
onneks molemmat hankittiin halvalla.., kun kuitenkin oli noin vähä aikaa molemmat käytös..

Sirkkeli
Taaperokärry oli, oli siskopuolensa vanha.
Hyppykiikku oli vähän aikaa, ostin sen kirppikseltä ja myinkin aika nopeasti
Kävelytuolia ei ollut.
Vauvakeinu oli, omakotitalon pihalla se on todella kiva :)

Yhteistyössä