Onko laminaatti aina näin kylmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Istun juuri nyt tuttavani keittiön pöydän ääressä ja varpaat jäätyy! Onko laminaatti aina näin kylmä? Täällä on 22 astetta lämmintä ja mulla normaalit sisävaatteet ja paljaat jalat... ens kerralla pitää vissiin ottaa sukat mukaan...

Sie meet kylään roikkumaan palstalle ja valitat kyläpaikan lattian kylmyydestä :D ASIAA...

Laminaateissa on eroja. Meillä on joku suht. hintava laminaatti, olisiko ollut 24e/m2. Tämä on joku lämminpintainen, joka on suunniteltu erityisesti lattialämmityksen kanssa yhdistettäväksi. Lattia on lämmin eikä ole myöskään kova tai kopise...pysyy kuitenkin hyvänä eri tavalla kuin parketti (ei naarmuunnu). Olen ollut tyytyväinen. Ainut, että kosteuden kanssa saa olla tarkkana...

Alkuperäinen kirjoittaja niinniinniin:
Istun juuri nyt tuttavani keittiön pöydän ääressä ja varpaat jäätyy! Onko laminaatti aina näin kylmä? Täällä on 22 astetta lämmintä ja mulla normaalit sisävaatteet ja paljaat jalat... ens kerralla pitää vissiin ottaa sukat mukaan...

Sie meet kylään roikkumaan palstalle ja valitat kyläpaikan lattian kylmyydestä :D ASIAA...

en mää valita - kunhan vaan totean :-) Tässä kun on 8 tuntia väännetty yhtä raporttia, niin välillä on käytävä nää palstat ja naamakirjat vilkaisemassa...

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:

Miten sä voit olla kylässä ilman sukkia? Et käytä sukkia kengissä ollenkaan??

Ihan hyvin :-) Jos ei oo ihan pakko laittaa sukkia, niin sitte on ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:
Voin sanoa kokemuksesta, että laminaateissa on eroja. Meillä on makkareissa halppislaminaatti ja olohuoneessa on kallista puupintaista laminaattia ja makkarit tuntuu kylmemmiltä ja kovemmilta. Mutta senkin voin sanoa, että kivilaatta on KAIKKEIN kylmin ja kovin.

Onneks on lattialämmitys joka huoneessa :D

Jos on lattialämmitys, ni kivilaatta on kyllä lämpimin..

Alkuperäinen kirjoittaja nasta:
Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:
Voin sanoa kokemuksesta, että laminaateissa on eroja. Meillä on makkareissa halppislaminaatti ja olohuoneessa on kallista puupintaista laminaattia ja makkarit tuntuu kylmemmiltä ja kovemmilta. Mutta senkin voin sanoa, että kivilaatta on KAIKKEIN kylmin ja kovin.

Onneks on lattialämmitys joka huoneessa :D

Jos on lattialämmitys, ni kivilaatta on kyllä lämpimin..

Tosi on. Meillä on lattialämmitys ja kivi ja keraaminen laatta ovat aivan ihanan lämpimiä. Ei laminaattikaan kylmä ole, mutta paljon viileämpi kuin edelliset!

Siks ja ainoastaan juuri siitä syystä tähän taloon ei tule laminaatti lattiaa vaan kun uusimme lattiamateriaalin, ni se on yhä edelleen matto.. niin ja meil ei ole lattialämmitystä

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja Tii:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Jep, onhan se viileä... mikä on suuri helpotus tällaisessa kuumaverisessä perheessä :)

Onks teidän kuumaveriset paljain jaloin?
Joo, paljain jaloin melkein aina kotona. Ihan pahimmilla pakkasilla villasukat jalkaan. En kestä pitää sukkia, jos ei ole pakko.

Mä tykkään tästä !!!

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Kuulemma on. Taloesittelyssä esittelijä kertoi että lattia on parkettia, säästää lämmityskustannuksissa kun puu on lämmin materiaali ja lämpiää paremmin kuin laminaatti.

Lattialämmiteisissä taloissa paras materiaali on laminatti ja laatta, jotka johtaa sähköä, parketti eli puu ei sitä tee, eli kyllä esittelijä puhui puppua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en mä voi, kun kieltäydyin niistä heti tullessani. Katu-uskottavuus kärsisi liikaa. Mut helpotti äsken, kun siirryttiin olohuoneeseen ja sain varpaat sohvalle :-) Mut laminaattia meille ei tule ikinä. Se on varma se.

Täytyy olla lattialämmitys ja laatulaminaatti ei alle 22 e m2. Juuri nyt jalan alla läämin Pardor-laminaatti.

Pakkanen paukkuu ulkona. Meillä sisällä +23,5 ja paljaat varpaat! Lattialämmitetty laatta lämpimintä, parketti mukavinta ja muovimattokin menettelee.

Naapurissa laminaattia ja ei lattialämmitystä. Ei se kylmä ole, mutta paljain jaloin talvella tuntuu vähän viileältä. Oikein sopivaa hoitoa kuumavarpaille :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Kuulemma on. Taloesittelyssä esittelijä kertoi että lattia on parkettia, säästää lämmityskustannuksissa kun puu on lämmin materiaali ja lämpiää paremmin kuin laminaatti.

Lattialämmiteisissä taloissa paras materiaali on laminatti ja laatta, jotka johtaa sähköä, parketti eli puu ei sitä tee, eli kyllä esittelijä puhui puppua.

Saaks tollasessa talossa ilmasen "sähköpermanentin" kun kerran johtaa sähköä :D .

mie käyn lämmittämässä varpaitani aina kodinhoitohuoneessa jossa on lattialämmitys. muualla parketti ja on kylmä.

mun vanhemmilla on laminaatti ja se on toooooooooosi kylmä

Yhteistyössä