N
näin
Vieras
No minun sukuni on urkkijoita ja vertailijoita. Ymmärrän kyllä, että suurimmalla osalla näin ei ole
.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;26101457:Toisaalta myös ihan periaatteesta halusin pitää urkkijoilta piilossa saavutukseni.
Just tuollasta periaatetta en yhtään ymmärrä. Mulle ihan vieras, kun en kerta kaikkiaan keksi mihin tuollainen perustuu (paitsi ehkä jos itse on pettynyt ja itsetunto heikko).
Siis ootte sillee vaan, että "tulkaa juhlimaan mua ja kantakaa rahaa ja lahjoja, mutta lälläslää, en todellakaan kerro super-henkilökohtaisia arvosanojani teille uteliaille tonkijoille!"?
En vaan tajua.
Just tuollasta periaatetta en yhtään ymmärrä. Mulle ihan vieras, kun en kerta kaikkiaan keksi mihin tuollainen perustuu (paitsi ehkä jos itse on pettynyt ja itsetunto heikko).
Siis ootte sillee vaan, että "tulkaa juhlimaan mua ja kantakaa rahaa ja lahjoja, mutta lälläslää, en todellakaan kerro super-henkilökohtaisia arvosanojani teille uteliaille tonkijoille!"?
En vaan tajua.
Ei ollut todistus esillä, eikä sitä kukaan kysellyt. Mun mielestä suurin osa ei näytä todistuksiaan ja taitaa olla aika harvinainen tapa edes näyttää niitä?
Ei pidä paikkaansa, kuten lukea voit, tosi moni Älläpaperinen jättää omaan tietoonsa.
siis miksi ihmeessä!!! Se todistus pitäisi näyttää??????? Ketä se kiinnostaa?! Omaa perhettä kylläkin, mutta ne näkee sen ilman juhliakin. Tottakai voi asiallisen vastauksen antaa, jos joku sattuisi kysymään todistusta.
Mä en ymmärrä nyt yhtään sitä, miksi sen juhlien idea on todistus?! Siis ylioppilaaksi pääsyähän siinä juhlitaan ja ne juhlat tod.näk järjestetään ihan samalla tapaa oli sitten kirjoittanut kaupungin parhaan yo-toikan tai päässyt rimaa hipoen läpi.
Ylioppilaaksi pääsemistähän siinä juhlitaan, yhden etapin saavutusta. Todistus on mielestäni täysin toissijainen asia.