Onko lahjan saaja ollut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Ostin kerran yhdelle naispuoliselle opiskejatoverilleni lahjan, kun sai vauvan. Ostin laadukkaan lasten pyyhkeen ja ruokalapun. Kummatkin siis merkkitavaraa, mutta hänen ilmeensä oli silminnähtävästi kovin pettynyt. Muistan aina hänen ilmeensä ja kuinka hän heitti tavarat sängylle ja elkeillä näytti, että vain tuollainenko.
Tämä kummittelee nykyään aina, kun muistan muidenkin lapsia.. Ei oikein osaa ostaa mitään.
Paha mieli jäi..
Onko muille tapahtunut samoin?

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Ostin kerran yhdelle naispuoliselle opiskejatoverilleni lahjan, kun sai vauvan. Ostin laadukkaan lasten pyyhkeen ja ruokalapun. Kummatkin siis merkkitavaraa, mutta hänen ilmeensä oli silminnähtävästi kovin pettynyt. Muistan aina hänen ilmeensä ja kuinka hän heitti tavarat sängylle ja elkeillä näytti, että vain tuollainenko.
Tämä kummittelee nykyään aina, kun muistan muidenkin lapsia.. Ei oikein osaa ostaa mitään.
Paha mieli jäi..
Onko muille tapahtunut samoin?

:( No ei varmasti oo sun lahjoissas ollut mitään vikaa! Kuulostaa tosi kivoille! Kyllä se vika on ollu lahjansaajassa! Tsemppiä :)

saatto olla alkava masennus....Kaikki ei tykkää marimekosta, en minäkään, mutta kiittää olis pitänyt tai kysyä, saako tän vaihtaa toiseen, kun kuviot oksettaa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
'Ei kaikki siitä merkkitavarasta tykkää, moni niistä on kamalia.

Niin onhan se aika karua, kun joku pitää toisen lahjaa kamalana... Itse en ole koskaan pitänyt toisen antamaa lahjaa kamalana..oli se sitten mikä vaan. Ajattelen, että toinen on hyväähyvyttänsä halunnut näin muistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Sain lahjaksi lapselleni vauvakirjan. En tee sillä mitään kun on jo kaksi mutta olin erittäin kiitollinen että muistettiin. :)

No mä tiedän, ettei niillä vielä ollut sellaista.

En tarkoittanut että heillä olisi ollut, tarkoitukseni oli vain sanoa että "hyödyttömästäkin" lahjasta voi olla kiitollinen.

mä olen ollut kaikesta muistaisesta iloinen. tosin persoonattomat bodyt on vähitellen saaneet sisäisiä huokailuja aikaiseksi. ap:n laja ei nyt mun mielestä ainakaan tunnu persoonattomalta tusinatavaralta. pistetään tuoreen äidin hormoonien piikkiin.

Yhteistyössä