Onko lady gaga mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Transu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Snopes.com
Snopes.com, amerikkalainen nettisivusto, joka on keskittynyt erilaisten urbaani- ja nettilegendojen oikeellisuuden selvittelyyn, on tutkinut tätäkin asiaa:

http://www.snopes.com/music/artists/ladygaga.asp

Jos joku täällä ei ymmärrä tuota englanninkielistä selostusta, niin sanottakoon, että Lady Gaga on itse Barbara Waltersin haastatteluohjelmassa sanonut, että tässä huhussa ei ole mitään perää.

Huhuhan on lähtenyt liikkeelle eräästä live-esiintymisestä, jossa jotkut epäilevät tuomaat ovat kokeneet nähneensä peniksen vilahtavan lyhyen mekon alta.

Sivustolla myös mainitaan, että Lady Gagan lähipiirin hiljaisuus puhuu omaa kieltään - on todellakin aika epätodennäköistä, että kukaan ei olisi halunnut tienata pientä lisäliksaa puhumalla asiasta lehdistölle, jos Lady Gagalla todellakin olisi (ollut) penis.

Lady Gaga on nainen. Hänellä on naiselliset muodot, hän on todella siro, ja naisen lantio ja naiselliset kasvot ymsyms.. Toki, jos hän OLISI muka ollut joskus mies hän olisi voinut tehdä sukupuoli leikkauksen ja syödä sen jälkeen nais hormoneja. Mutta hormoneilla ei kuitenkaan saisi noinkaan naisellisia muotoja kun Gagalla on. Ja huomatkaahan se että Gaga on todella lyhyt n.150 cm : ) Gagalla on aina korkeat kengät siksi sitä ei huomaa. Tunnen itsekkin n.3 naista jotka ovat n. 150-156 cm pitkiä, miehiä en tunne yhtään. Ja Gaga on käynyt nuorena tyttökoulua. Ja huhuja on niin paljon liikkeellä että Gagalla olisi muka penis. Koittakaa jo nyt hyvät ihmiset uskoa, että Lady Gaga ei ole mies, eikä koskaan ole ollutkaan.. Ihan sama mitä ihmiset väittävät Gagata olen aina hänen suuri faninsa ? <3

Ei lady gaga ole Mikhael jacson koska se kuoli ja kyl joku venäläinen esittää mikhael jacsonii hyvin mut ei se ois esitelly sitä ja te ettte vaan tykkää siit sen takii kirjoittelette noi!

Eli siis en tiiä! On ihan outoo, ettäkö muka huhu olisi totta.
Luulen että se halus vaan huomioo, ja nyt tää huhu on ihan karsee!
Oikeesti oon menos sen keikalle ja rupeen miettiin et kannattikohan se... :(´
YHYY!!!

Nyt tiedän - se EI ole mies.
Menin ettiin Lady Gagasta kahta tavallista kuvaa,
mutta löysin sellasia jossa se oli alasti ja sillä ei ollut munaa tai penistä tai mitään miehellistä!

En minä ainkaan tekisi videota jos olisin mies enkä kertoisi Esim: Miksi hän laulaa niin kun tyyttö, hän on viedeoissakin melkein nakuna ja hän taipuu (ei pojat taivu noin hyvin) ja mietikää mitä kirjoitatte jos lady gaga kuulee nää tai lukee! se pahastuu jos onkin tyttö !! (niinkun on!!) Tai jos saa joltain apua lukea nämä!!!!!!!!!!!!!!

Lady gaga "on"/oli mies ja käynyt sukupuolileikkauksessa!!!!!Jos kiinnostaa aiheesta lisää niin lukekaa mun sivuilta! :) www.lady*ittu*erse.freewebs.com toivottavasti pidätte sivuistani!kaikki jotka pitää tästä kommentista kommentoikaa:Kyl kyl LadyVitt-ufani

Ettekö ymmärrä että ei kannata sanoa mielipiteitään asiasta jollei ole varma!Lady Gaga sen ite tietää ihan hyvin ja ei ehk vaan kerro,ja on parempi pysyä omassa mielipiteessä kun julkaista sitä kokomaailmalle!!!!!!

ps:EN OO mikään Lagy Dada

Ehk sil on tissit ku sehän veti enne jotain huumeita ja niist on sit kasvanu ne tissit tai sit se on vaa vetäny steroideja xD Sit sen oikee nimiki on tota joku : Stefani Germanotta
Eiks STEFANI oo mihehn nimi ??

Eiköhän ole ihmisen oma asia, mitä sukupuolta on. Minun mielestä GaGa on kyllä selvä nainen, mutta olkoot jokaisella omat mielipiteet, arvailkaa te vaan täällä, riittää että GaGa tietää sen, mitä on :)

www.youtube.com/watch?v=oeWDtIlhXzc
"Onko sinulla penis" "Minun kaunis vaginani on erittäin loukkaantunut"

Se alussa piti sellaista läppää, jotta saisi huomiota. Ja hyvin pääsi julkisuuteen (Ja yhdeksi maailman vaikutusvaltaisimmaksi naiseksi). :'D
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/947333?lady_gaga

Eli nainen se on. Ja en tajua ton yhen sanomisia: "Miehellisiä piirteitä" "ylipukeutuminen" "transu" voi luoja. Kyl on taas mammat liikkeellä...

Yhteistyössä