Onko lady gaga mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Transu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ettekö te ihmiset pikkuhousuja oo nähny. Ne sieltä sen hameen alta vilahtaa! Ja jos Gagalla olis muna, ni uskaltaiskohan se esiintyä niin pienissä ja kireissä pikkuhousuissa?.. ei! Itse pienimunaisena ihmisenä en saa edes omaa värkkiä piiloon, ni kyllä on Gaga keinot keksiny jos omistaa pilin.

Mä en tiedä mikä on oikein eihän täs oo mitää järkee jotkut väittää että lady gaga on mies
ja on tehnyt leikkauksen jotkut ihan muut taas sanoo että lady gaga on nainen ja mies ja omistaa molempien sukupuolien elimet. Jotkut taas ihan muut väittää että lady gaga on ja ollut nainen

Saat ko selvää? Ottaa nyt tostaki tiedost selvää!

hei, ei se Lady Gaga ole mies!!! Aika monessa videossa se on ollu puol alasti eikä sieltä mitään penistä oo näkyny!! Ja toi video voi olla tehty ihan hyvin silleen että kaikki luulis sen olevan totta!! Miettikää nyt vähän!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minä täältä moi!:
Ettekö te ihmiset pikkuhousuja oo nähny. Ne sieltä sen hameen alta vilahtaa! Ja jos Gagalla olis muna, ni uskaltaiskohan se esiintyä niin pienissä ja kireissä pikkuhousuissa?.. ei! Itse pienimunaisena ihmisenä en saa edes omaa värkkiä piiloon, ni kyllä on Gaga keinot keksiny jos omistaa pilin.

NII! Kyl se ehk uskaltaa... mut kattokaapa muita kuvii jos näkuu pikkugousut nii siin eu varmaa nää munia kovin hyvi! >:( Mä en ees välitä vaikka se oiski! Oon silti sen fani >=(

Miks sil sit olis tissit? Ja miks sen nimi ees oi LADY Gaga?! Jote pitäkää nokkanne kiinni GaGan asioist, se vois jopa loukkaantuu vaik se sanois et se ei loukkaanni

Minun mielestäni lady gaga on selvä mies, transseksuaali.
Tissit nyt saa parilla tonnilla plastiikkakirurgilta. Myös hänen muut piirteensä ovat todella miesmäisiä, ääni, esiintymistapa, tapa ylilaittautua kuten transut tyypillisesti tekee.
Luulen, että monet bi-taipuvaiset miehet alitajuisesti tietävät, että Gaga on mies, mutta koska hänellä on "peitteenä" naisen vetimet, niin he voivat rauhassa tuntea vetoa mieheen.
PS: Gaga on itse haastattelussa tunnustanut, että hänellä on pippeli, tosin väitti että on myös vagina. Tosiaan pidän itse täysin selvänä, että hän on mies-transseksuaali tai transvestiitti.

LADY GAGA ON SYNTYNY MIEHENÄ MUT SE ON KÄYNNY SUKUPUOLI LEIKKAUKSESSA JA KU SE LAULAA SEN ÄÄNI MUUTETAAN ÄÄNI LAITTELLA KOSKA OIKEESTI SIL ON SEMMONE MIEHEN ÄÄNI !!!!!!

Yhteistyössä