Onko kynsilakanpoistoaineissa eroja?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis mä olen aina käyttänyt noita ihan halppiksia ja niillä olen lakan saanut pois ihan hyvin. Katselin vaan kaupassa, kun siellä oli ihan järkky kalliita pulloja, että mitä lisäarvoo se hinta tuo? Hoitaako se kynsiä jotenkin vai onko se vaan merkki, joka niissä kalliissa maksaa?
 
hermian haamu
Paremmat kynsilakanpoistoaineet on asetonittomia ja eivät kuivata kynsiä niin paljon kuin halppikset. Tosin tietysti riippuu siitä, että miten usein sitä kynsilakanpoistoainetta tarvii, että kannattaako/haluaako miten paljon siihen poistoaineeseen satsata.
 
Käytän kans niitä halpiksia, sillon ku mulla oli rakennekynnet,ostin semmosta asetonitonta mut sekin oli melko halpaa,muutaman euron pullo.Ne jotkut kalliimmat tosiaan hoitaa samalla eikä kuivata, mutta ite aina kynsilakan poiston jälkeen pesen kynnet ja laitan niihin semmosta kosteuttavaa kynsihoitoa yöksi,niin ei oo merkitystä.
 
niin ja se piti vielä sanoa, että ostin kerran semmosia kynsilakanpoisto-lappuja, jotka oli yli kympin purkki, joo oli ne varmaan hoitavia mutta kynsilakkaa niillä ei saanu pois ku kauheella hinkkaamisella...
 

Yhteistyössä