Auttaako silmänympärysvoide...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sh-äiti

Vieras
...kun aina näin talvea ennen minulla alkaa silmäluomesta lähtemään iho. Se kuivuu ja hilseilee ja silmäluomi on ihan punainen, niin kuin sitä olisi hangannut kovasti. Katselin kaupasta jo noita siilmänympärysvoiteita (kalliita ovat) ja niissä luki vain että vähentää ryppyjä jms. Onko kellään kokemusta, vai olisiko joku muu rasva parempi?

Mulla on Cliniquen Alla About Eyes Rich -voide, eikä se oo mikään ryppyvoide. Se kosteuttaa, vähentää turvotusta ja poistaa tummia silmänalusia. Mutta riippuu vähän siitä, että onko se sun kuiva kohta siinä liikkuvassa luomessa vai enemmän kulmakarvojen alla? Se liikkuva luomi on tietenkin herkempi kohta eikä sitä yleensä rasvata. Tosin jos kuivuu niin mun mielestä ihan hyvin voi esim. illalla rasvata senkin. Sitten aamulla ennen meikkiä tulee kuitenkin pestyä naama, niin ei se ole rasvoittamassa ja sotkemassa meikkiä.

käy prismassa; siellä myydään rainbow-silmänympärysvoidetta, on tosi halpaa verrattuna muihin ja auttaa kuivaan ihoon. Ryppyvoide se tuskin on mutta sitähän et kaivannutkaan ainakaan ensisijaisesti..Se on sellainen valkoinen pieni tuubi ja maksaa n 4e!