Onko kumpparit nyt muotia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inoninoninon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

inoninoninon

Vieras
Kaupungilla katselin, että tosi monilla (aikuisilla siis) oli kumpparit. Onkos ne nyt ihan tosissaan muotia? Siis onhan mullakin kumpparit, mutta en ole kaupungille yleensä laittanut niitä.

joo järki ei oo jäässä... kaupungilla yleensä oon asfalitlla pärjänny normaalikengissäkin. Siis ei millään pahalla kumppareita kohtaan. Voishan sellasetkin laittaa jos ne kerran on niin IN :)

Kumpparit ulkona olis ok, mutta sitten jos niillä samoilla kumppareilla olisi tarkoitus olla tuntikausia sisätiloissa (ei mahdollisuutta vaihtaa sisäkenkiin, vaikka pitkään sisällä ), niin se ei olisi yhtä ok.

Onkos se muuten kovin tarkkaa, että minkälaiset kummparit on IN ja minkälaiset ei ole? En ole tosiaan mikään muodin orja, voisin kyllä vetästä vaikka kontiot jalassa tonne, mutta kunhan mielenkiinnosta kyselen.

No mä en niin muodista tiedä, mutta itse ostin pari vuotta sitten justiin Hait, kun halusin jotkut vähän matalammat ja kivemmat city-käyttöön. Mullakin siis kontiot ennestään. Taisivat olla muotia jossain välissä, nyt ehkä jo ohi? Mutta kaihoten katselen nyt kaikkia niitä ihania naisellisia kukkasaappaita, joita kaupat nyt on pullollaan! Ei ollut pari vuotta sitten ei.

Kattelin että jollain oli tollasia matalia, mutta ihan mattapintaista materiaalia. Aika kivan näkönen, ei olleenkaan peruskumpparin näkönen, mutta siis oli kuitenkin selvästi kummparit. heh. olipas sekavaa. Onko teillä tommosia ollu?

Yhteistyössä