Äh nyt mulla on morkkis kun ostin lapselle upouudet kalliit Reiman talvikengät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihi äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihi äiti

Vieras
Maksoivat omaisuuden...

Mutta kun äitini antoi kaksisataa ja sanoi että hanki lapselle kunnon ulkoilukamppeet, ja haalarin ja kurahousut ostin jo, ja hanskat, ja kumpparit, mutta kun ei ne kumpparit vaan pysy jalassa konttaajalla MILLÄÄN.

Ja nyt mietin että olinko ihan älytön kun laitoin tuollaisen summan numeron 20 kenkiin kun en omiinikaan yleensä kehtaa tuollaisia uhrata... mutta vähän pinna loppui kun en halvemmalla löytänyt tarpeeksi pieniä, ja alkaa tää kesäkenkäaika olla jo vähän pitkälle venytetty muutenkin...

No joo, en mäkään ostaisi noin kalliita kenkiä konttaavalle lapselle, mutta tietysti kävelemään opettelevalle ja kävelevälle hyvät kengät pitää olla, hinnalla ei juurikaan väliä.

[QUOTE="a p";22253200]Melkein kuuskymppiä...[/QUOTE]

No oli kyllä kalliit, laatu ei ole kaikkein paras niissä. Kavatin tai Eccon kengistä olisin voinut tuon verran maksaakin.

[QUOTE="vieras";22253217]No joo, en mäkään ostaisi noin kalliita kenkiä konttaavalle lapselle, mutta tietysti kävelemään opettelevalle ja kävelevälle hyvät kengät pitää olla, hinnalla ei juurikaan väliä.[/QUOTE]
Joo no tietty oppii varmaan tänä syksynä/talvena kävelemään kun jo niin reippaasti menee tukia pitkin. Ja meneväthän nuo varmaan sitten pikkusisaruksillaan.

Merkeissä kannattais vaan miettiä, että jos joku merkki on hyvä autoissa niin se ei välttämättä ole sitä lentokoneissa. Reiman kengät, oh, ei hintansa väärtejä nähnykään. Kokeile ens kerralla esim. kavattia tms.

Ei olis kannattanut, Reiman kengät on huonoja. Mäkin olen sellaisia joskus erehtynyt ostamaan, mutta niin se vaan on että niiden haalarit on kyllä hyviä mutta kengät aivan susia!

No harmi jos ovat vielä huonotkin... etsin pari kirpparia ja yhden kauppakeskuksen läpi mutta en vaan löytänyt tarpeeksi pieniä talvikenkiä.

Meillä on yhdet kirppisnahkakengät talveksi, mutta eiväthän nuo kosteutta kestä yhtään, että parit kengät pitäisi kuitenkin vähintään olla niin ehtivät kuivua välissä.

Jos ne on sun lapsen jalkaan hyvät, niin sitten ne on hyvät. Turha pihiys kannattaa unohtaa ja pyrkiä löytämään lapselleen hyviä ja toimivia ratkaisuja. Aika tärkeää on, että kengät pysyvät kontatessa jalassa.

Mä en nyt ymmärrä... EIhän 6 kymppiä oo ees paljon?! Mistä pajon halvemmalla saa kenkiä. No, joo tarjouksessa on joskus vikingin goret olleet 55e. Ja minä oon sitä mieltä, että kengät on viimeinen asia missä säästetään. Ne pitää olla hyvät ja miellyttävät, maksoi mitä maksoi. Sääli vaan ku käyttöikaä pienillä on niin lyhyt yksissä kengisä, mut ei voi mitään.

[QUOTE="jjk";22253377]siis kuuskymppiä 20 numeron kengistä. Oisit nyt vaikka 22 ostanu!![/QUOTE]
Niin! Tai vaikka 30, senkin olis saanut samalla rahalla... olisi saattaneet mennä mulle itsellenikin jos vähän rouhaisisin varpaankynsiä reilummalla otteella... :D

No mua taas harmittaa, kun ostin Reiman kengät yleensä ottaen. Kun aika alkoi loppua kesken, kun olin shoppailemassa ja Sokoksella oli järkyn huono valikoima, enkä olis enää ehtinyt muualle. On musta kamalat koppanat ja kumminkin aika kalliit. Mielummin olisin maksanu vaikka kympin pari enemmänkin paremmista kengistä.
Miesparka sai kärsiä ,kun huokailin kenkien kanssa ja vääntelin sitä kivikovaa pohjaa:D
No onneksi poika sai paremmat kengät synttärilahjaksi:)

[QUOTE="a p";22253432]Niin! Tai vaikka 30, senkin olis saanut samalla rahalla... olisi saattaneet mennä mulle itsellenikin jos vähän rouhaisisin varpaankynsiä reilummalla otteella... :D[/QUOTE]

No on tuossa se pointti, että jos on vähän isommat kengät konttaavalla lapsella, se ei haittaa koska sinne voi vaikka laittaa villasukkaa lämmikkeeksi. Siihen mennessä kun lapsi oppii kävelemään, saattaa jalka olla jo kasvanut ja ne kalliit kengät jäävät pieniksi. Sitten joudut ostamaan toiset kalliit kengät tilalle.

Mä olisin ostanut vaikka kirpparilta näin aluksi väliaikaiset kengät halvalla ja vasta sitten kun lapsi oppii kä'velemään, olisin panostanut laadukkaisiin uusiin kenkiin.

Yhteistyössä