onko kukaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja drinkken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

drinkken

Vieras
muu joka juopottelee melkein joka viikonloppu kotona?
kun mies ja lapset on nukkumassa?

itse juon usein siideriä/lonkeroa tai jotain alkosta (ei kuitenkaan kirkkaita) ja humallun ja katselen töllöä tai nettailen.
on omaa aikaa ja on kiva olla humalassa.

vai onko se outoa muiden mielestä.en kuitenkaan juo mitään ökykännejä eli liikaa,tai joskus olen ja menen miestä kiusaa sänkyyn mutta onneksi se ei suutu kun on itsekkin pari olutta juonnut.

vai onko semmoisia jotka ovat "tiukka"pipoja ja eivät salli juomista lapsien nähden ja niiden nukkuessa?

Kyllä ite ainakin sallin sen muutaman ottamisen kotona vaikka lapsikin olis saman katon alla.. Kunhan vaan lapsen hoitaa yöllä (jos tarve sitä vaatii) sekä seuraavana päivä niin ei kai siinä ole mitään pahaa..?

Meillä on periaate, että jompikumpi on aina ajokunnossa (eli maks. yksi olut, tms). Ja jos olen yksin lasten kanssa kotona, niin en juo. Ja kotona ei muutenkaan vedetä kännejä. Taidetaan olla niitä tiukkapipoja.

Kerro absolutistille mikä siinä humalassa on kivaa? Mä en ole ollut kännissä kuin kerran teininä ja muistan vain sen horjuvan, epävarman olon kun kroppa ei toimi niinkuin pitäisi ja sen kamalan oksettavan olon... Hyi.

Minä en edes ole tiukkapipo mutta sitä en ymmärrä että pitää joka vkl ottaa. Se on keinotekoista rentoutumista, muitakin keinoja varmasti löytyy...jos haluaa.

eli monet on tiukkapipoja.en tiedä tuleeko mun vanhemmilta tuo mutta nekin aina joi kun olin lapsi,siis joka viikonloppu ja riehui ja tappeli kännissä :(
sitä en kyllä kaipaa mutta kunnon kännit on kivat ;)

Yhteistyössä