minä
6v tyttö haluais sävyä hiuksiin ja ostin tällaisen viva color moussen joka kestää 8 pesua. uskaltaako sitä laittaa ?
eihän sen pidä, mut kun itse haluaa kokeilla punaista sävyä, en näe siinä mitään pahaa!Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Varmaan uskaltaa, mutta kuulostaa surulliselta. Miksi noin pienen lapsen pitäisi värjätä tukkaansa :/
antaisin kokeilla, on kuitenkin sellainen väri joka ei aiheuta vahinkoa ja lähtee hiuksista nopeastiAlkuperäinen kirjoittaja minä:eihän sen pidä, mut kun itse haluaa kokeilla punaista sävyä, en näe siinä mitään pahaa!Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Varmaan uskaltaa, mutta kuulostaa surulliselta. Miksi noin pienen lapsen pitäisi värjätä tukkaansa :/
Ei siinä mitään pahaa ole, jotenkin vaan surettaa, että ulkonäköasiat on niin tärkeitä noin pienelle. Tuntuu, että lapsuus loppuu lyhyeen.Alkuperäinen kirjoittaja minä:eihän sen pidä, mut kun itse haluaa kokeilla punaista sävyä, en näe siinä mitään pahaa!Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Varmaan uskaltaa, mutta kuulostaa surulliselta. Miksi noin pienen lapsen pitäisi värjätä tukkaansa :/
Värjää karkkivärillä, on ainakin turvallista.Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Lapsen päänahka on niin ohut, että värien kemikaalit imeytyvät siitä hujauksessa läpi. Miksi turhaan altistaa lasta myrkyille?
Alkuperäinen kirjoittaja Ding:Värjää karkkivärillä, on ainakin turvallista.Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Lapsen päänahka on niin ohut, että värien kemikaalit imeytyvät siitä hujauksessa läpi. Miksi turhaan altistaa lasta myrkyille?
Juuri näin. Voi hyvä jysäys, että joku voi edes ajatella lapsensa tukan värjäämistä!? Antakaa lasten olla lapsia, kyllä ne kerkee aikuisena värjätä tukkansa vaikka sata kertaa jos sikseen tulee. Osta värillisiä tekohiuksia/peruukki, ne ajavat asiansa kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Lapsen päänahka on niin ohut, että värien kemikaalit imeytyvät siitä hujauksessa läpi. Miksi turhaan altistaa lasta myrkyille?
ihan pakko peesataAlkuperäinen kirjoittaja Järki käteen:Juuri näin. Voi hyvä jysäys, että joku voi edes ajatella lapsensa tukan värjäämistä!? Antakaa lasten olla lapsia, kyllä ne kerkee aikuisena värjätä tukkansa vaikka sata kertaa jos sikseen tulee. Osta värillisiä tekohiuksia/peruukki, ne ajavat asiansa kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Lapsen päänahka on niin ohut, että värien kemikaalit imeytyvät siitä hujauksessa läpi. Miksi turhaan altistaa lasta myrkyille?
Tokihan lapsen pitää saada mitä haluaa...Alkuperäinen kirjoittaja minä:eihän sen pidä, mut kun itse haluaa kokeilla punaista sävyä, en näe siinä mitään pahaa!Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Varmaan uskaltaa, mutta kuulostaa surulliselta. Miksi noin pienen lapsen pitäisi värjätä tukkaansa :/
Olen ärjännyt vauvan hiukset kun syntyi tyttö ja halusin tummemmatAlkuperäinen kirjoittaja minä:6v tyttö haluais sävyä hiuksiin ja ostin tällaisen viva color moussen joka kestää 8 pesua. uskaltaako sitä laittaa ?
peesi.Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:ihan pakko peesataAlkuperäinen kirjoittaja Järki käteen:Juuri näin. Voi hyvä jysäys, että joku voi edes ajatella lapsensa tukan värjäämistä!? Antakaa lasten olla lapsia, kyllä ne kerkee aikuisena värjätä tukkansa vaikka sata kertaa jos sikseen tulee. Osta värillisiä tekohiuksia/peruukki, ne ajavat asiansa kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Lapsen päänahka on niin ohut, että värien kemikaalit imeytyvät siitä hujauksessa läpi. Miksi turhaan altistaa lasta myrkyille?