Onko kukaan värjänny lasten hiuksia?

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
Itse laitoin 11 v lahjaksi tytölle vaaleita raitoja ruskeaan hiukseen. Ja täytyy sanoa, että tuli oikeasti tosi hyvännäköinen, vaikka itse sanonkin :D . Ihan muutama vaan ja hiuksissa sellainen vivahde-ero, ei mikään teinipissis.

siisus
Voi että... sori kun oon varmasti ihan kalkkis, mutta mun mielestä väri sopii lapsen päähän yhtä hienosti kuin hajuvesi lihapullaan... Eli aika järkysti.

Nuoruus ja aikuisuus väreineen ym. tulee varmasti aikanaan. Lapset on kauneimmillaan niine väreineen, jotka heillä on. Meillä nti on kohta 11v, väriä en ole antanut laittaa.

mimmi
Tiedän yhden äidin joka on pessyt lapsensa hiukset yksivuotiaasta asti hennashampoolla ja nyt tytöllä (joka on 4-5 vuotias ) on sellainen ruman punainen ja luonnottoman värinen tukka.

hmm
meillä on sellanen lastenhiusvärjäyskone,siinä on sinistä,pinkkiä ja muita värejä ja lähtee pesussa pois heti,ihan vaaleassa tukassa kestää muutamia pesuja..mut on siis ihan lasten vekotin ja se saa ainakin meidän 5v neidille riittää

Entäs
Lapsellani on maantien väriset ohuet hiukset. Haittaisikohan jos tekisin hänelle 5 ohutta raitaa vaalennusvärillä kun itse värjään omat hiukseni seuraavan kerran. En laita lapselle juuresta ja ihan ohuelti muutenkin. Hän on jo kauan kinunnut kun kerta äitikin värjää!!

T. Kampaaja
Hei älkää vielä värjätkö niiden lastanne hiuksia!! Itse en suostu värjäämään alle 10v. hiuksia millään kesto/kevytväreillä. muutama raita, jollain sävytteellä ok, mut ehtiihän ne lapsukaiset niitä hiuksiaan isompanakin värjäileen... Tiedän tapauksia joissa ÄITI nimenomaan haluaa tytölleen esim. koko blondin, ja tyttö ei itse haluaisi. Sitten itketään kun vaalennusaine "kirvelee" yms. ONKO siinäkään mitään JÄRKEÄ??
Ja ne suihkutettavat sprayt on tosi kivoja kun lähtevät pesussa pois. Meillä lapset haluavat aina lähtiessään yleensä jonkun kivan kuvion et tehdään niillä:)

Yhteistyössä