M
maria
Vieras
sain juuri amoxin-kuurin pissatulehdukseen,saanko nyt heittää hyvästin toivolle raskautua tässä kuussa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Miks??
Eipä tuo mitään haittaa,ihan tavis ab tuo on...
Mä oon kuullut että flunssan aikana tulee helpomin raskaaksi.Ja mä oon kiinnittänyt huomiota tuohon,kahdesti iski meille!Eli tulin nuhaan ja raskaaksi!
KAverilla sama...
Eli kipeeks vaan jos haluu lapsia!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Miks??
Mä oon kuullut että flunssan aikana tulee helpomin raskaaksi.Ja mä oon kiinnittänyt huomiota tuohon,kahdesti iski meille!Eli tulin nuhaan ja raskaaksi!
KAverilla sama...
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Eihän se vaikuta raskaaksi tuloon.. sitä ei vaan suositella raskaana oleville. Mutta jos nyt raskaudut kuurin aikana niin raskaus on niiiiiin alussa, ettei haittaa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Miks??
KAverilla sama...
Tai sit ootte luulleet että nuha lähtee nussimalla, ja ootte pupuilleet vähän ahkerammin silloin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niitä on ilmeisesti kahta erilaista.amoxin ja amoxin comp!
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niitä on ilmeisesti kahta erilaista.amoxin ja amoxin comp!
Sama vaikuttava aina,toisessa eli compissa lisäaine joka vaikuttaa imeytymiseen vaan.
Ei mitään eroa sinänsä.
Eikä vaikuta ehkäisevästi!!
Ehei...pupuilemaan vaan..mars, mars...
:wave: :wave: