Onko kukaan toinen mies ikinä rakastanut sinua enemmän kuin nykyinen miehesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastunut 7 vuoden jälkeen edelleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rakastunut 7 vuoden jälkeen edelleen

Vieras
:heart:

Minua ei. Aviomieheni rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Tekisi mitä vain vuokseni. :heart:
Ja minä rakastan häntä. Enemmän kuin mitään!

Mä olen miettinyt lähinnä sitä,että olenkohan mä koskaan edes saanut vastarakkautta. Ensimmäinen mies oli väkivaltainen ja toinen on tunnustanut että jos kauniimman saisi niin vaihtaisi heti,mutta koska ei saa,on minun kanssani.

todellakin vaikea kysymys, sillä ei voi rakkauden määriä mitata. Ei edes sillä että joltain toiselta sai enemmän huomiota ja rakkaudenosoituksia, kun ne eri tavoin eri ihmiset näyttävät tunteitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Hopsu:
Mä olen miettinyt lähinnä sitä,että olenkohan mä koskaan edes saanut vastarakkautta. Ensimmäinen mies oli väkivaltainen ja toinen on tunnustanut että jos kauniimman saisi niin vaihtaisi heti,mutta koska ei saa,on minun kanssani.

Surullista.
Viikonlopun Totuuden hetkessä oli tuo jälkimmäinen tilanne kysymyksenä ja mietin, että onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka vaihtaisivat kumppania, jos saisivat kauniimman. Ilmeisesti siis on.

Tarkoitinkin että tuntuuko sinusta siltä että joku olisi rakastanut enemmän. Eihän sitä toisen rakkauden määrää voi millään mittarilla mitata mutta minusta ainakin tuntuu että kukaan ei koskaan ole rakastanut minua niin kuin mieheni! Tuntuu oikeastaan että ei edes omat vanhempani.

Helposti tuntuu siltä. Nykyinen mies on semmonen tyypillinen "ei puhu eikä pussaa" -mies. Kyllähän mä tiedän, että toikin rakastaa mua, mutta kyllä sitä vaan on varmempi, kun mies sanoo sitä ja muutenkin joskus "kehuu" jne. Vaikka se ei mikään tae rakkaudesta olekkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Tarkoitinkin että tuntuuko sinusta siltä että joku olisi rakastanut enemmän. Eihän sitä toisen rakkauden määrää voi millään mittarilla mitata mutta minusta ainakin tuntuu että kukaan ei koskaan ole rakastanut minua niin kuin mieheni! Tuntuu oikeastaan että ei edes omat vanhempani.

Sama täällä, tiedän että olen hänen elämänsä nainen ja kukaan muu kuin minä ja tyttäremme ei sellaista rakkautta häneltä nauti.
En kyllä itsekään ketään ole niin palavasti ja suurella sydämellä rakastanut kuin miestäni. Ja tietysti tyttöä!

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Ei minun miehenikään liiemmin rakkautta hoe. Ei mitenkään liikaa ainakaan mutta pienistä teoista sen kyllä huomaan :heart: että rakastaa.

Ei munkaan mies rakkautta ole ääneen useasti mainostamassa, mutta juuri ne teot, jatkuva huomioiminen, auttaminen ja välittäminen. :heart:

Joo, sellaiset pienet arkiset teot. Kun käy laittamaan itselle iltapalaa niin kysyy mitä minä tahtoisin ja tekee samalla. Peruuttaa auton pihaan jotta minä pääsen lähtemään lasten kanssa autolla suoraan pihasta eikä tarvitse kääntää autoa ( :heart: :D ), talvisin jos ollaan lähdössä lasten kanssa johonkin niin käy hakemassa auton valmiiksi oven eteen lämpenemään, käy kaupassa töistä tullessaan ettei minun tarvitse lasten kanssa mennä aina tekemään ostoksia yksinäni... jne.

Ainakin ex osoitti rakastavansa minua. Ja varmasti rakastikin enemmän kuin kukaan tähän mennessä tai sitten oli riippuvainen. Ahdistuin siitä mustasukkaisuuden ym. roikkumisen määrästä, etten voinut enää elää suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Ei minun miehenikään liiemmin rakkautta hoe. Ei mitenkään liikaa ainakaan mutta pienistä teoista sen kyllä huomaan :heart: että rakastaa.

Ei munkaan mies rakkautta ole ääneen useasti mainostamassa, mutta juuri ne teot, jatkuva huomioiminen, auttaminen ja välittäminen. :heart:

Joo, sellaiset pienet arkiset teot. Kun käy laittamaan itselle iltapalaa niin kysyy mitä minä tahtoisin ja tekee samalla. Peruuttaa auton pihaan jotta minä pääsen lähtemään lasten kanssa autolla suoraan pihasta eikä tarvitse kääntää autoa ( :heart: :D ), talvisin jos ollaan lähdössä lasten kanssa johonkin niin käy hakemassa auton valmiiksi oven eteen lämpenemään, käy kaupassa töistä tullessaan ettei minun tarvitse lasten kanssa mennä aina tekemään ostoksia yksinäni... jne.

Just tuollaista on meilläkin. Tänäkin aamuna sain lähteä lämpimällä autolla kun mies aamutupakalla käydessään oli hangannut ikkunat ja pyörittänyt auton valmiiksi. =) Ja kaikki ruuanlaitot, kysyy mitä tekee mieli ja laittaa, sitten jos nukahdan sohvalle niin peittelee, ostaa yllätyksiä kaupasta minua varten, rakentaa meille omaa kotia valittamatta... :heart:
Olkaamme onnellisia :)

Nykyinen rakastaa minua paljon. Joskus tuntuu siltä, että ehkä liiankin paljon.
En kyllä voi verrata mitenkään tietenkään hänen tunteitaan aikaisempien miesystävieni tunteisiin. Ennen miestäni minua on kosinut viisi miesystävääni. Muutama on ollut aika pahasti lätkässä.
Mutta kertaakaan en ole ollut naimisissa =)

Ei todellakaan ole.. Toiset miehet ei edes tienny, eikä varmasti tiedä vieläkään, et mitä aito ja oikea rakkaus on..

Ja omalta kohaltani voin sanoa, etten usko, että kukaan edellinen nainen olis ikinä rakastanu miestäni, niin paljon ja valtavasti, ku minä häntä rakastan, ikuisesti :heart: :heart: