Onko kukaan testannut Nivean "mustapäälaastareita"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustapää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä laitan aina suihkun jälkeen, kun on iho sopivasti "auennut". Toimii mulla kyllä lämpimän kasvopesun jälkeenkin.
Eikä tosiaan hinta ole paha, viiden ja kuuden euron välistä jotain... :)

Kyllä niillä jotain saa irti, mut paremmin toisella menetelmällä... Saunon kunnon hien pintaan, putsaan ja kuorin ihon, sit nipistelen, pyyhin kasvovedellä ja laitan kosteusvoiteen. Osa lähtee kuoriessa, loput nipistellen. Täytyy vaan olla tarkkana, ettei o liian kovakouranen ja vaurioita ihoa... Ei saa väkisin nipistää. Puhtaat kädet pitää olla ja putsaus sen jälkeen tärkeetä. Mulla tulee aika paljon sellasia pikkusia ja saisin laittaa naaman lappuja täyteen, jos meinaisin niillä jotain aikaan saada. Isommat pitäis silti nipistää.

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Kyllä niillä jotain saa irti, mut paremmin toisella menetelmällä... Saunon kunnon hien pintaan, putsaan ja kuorin ihon, sit nipistelen, pyyhin kasvovedellä ja laitan kosteusvoiteen. Osa lähtee kuoriessa, loput nipistellen. Täytyy vaan olla tarkkana, ettei o liian kovakouranen ja vaurioita ihoa... Ei saa väkisin nipistää. Puhtaat kädet pitää olla ja putsaus sen jälkeen tärkeetä. Mulla tulee aika paljon sellasia pikkusia ja saisin laittaa naaman lappuja täyteen, jos meinaisin niillä jotain aikaan saada. Isommat pitäis silti nipistää.

Mulla olis ihan liikaa nipisteltävää että siihen yks ilta riittäis :whistle:
Ja kun mustapäät on suurimmaks osaks nenässä niin nuo on ihan ykköset mulla. :)

Niin, ja kun sauna pistää nassun kukkimaan entistä enemmän, eikä niveletkään tykkää... :/

Yhteistyössä