Onko kukaan teistä nauttinut seksistä jo ensimmäisellä kerralla uuden kumppanin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensimmäinen seksikumppanini on poikaystäväni, jonka kanssa eka kerta vaan sattui ja toinen kerta ei tuntunut juuri miltään. Taidettiin harrastaa seksiä vain muutamia kertoja, ei vaan toiminut. Toinen seksikumppani oli pitkäaikainen ihastus, jonka kanssa vietin pari yötä ja en taaskaan nauttinut.

Sitten tapasin miehen jonka kanssa se oli vaan yhtä nautintoa. Hänestä tuli avomieheni ja lapseni isä. Nykyään olemme jo eronneet. Seksi oli siis niin hyvää, että otin pitemmäksi aikaa.

Nautin ensimmäisellä kerralla ja nautin vieläkin.Seksi on monipuolisempaa ja parempaa kuin edellisen kanssa,oppinut uusia juttuja ja nautin niistä ja saan itsekin sitä mistä tykkään eikä vain miehen miellyttämistä.

Joo. Mutta se ei kyllä valitettavasti kestänyt hirveän pitkään - ilmeisesti mies "teki kaikkensa" ekalla kerralla, mut sit kun oltiin pitempään yhdessä, ei jaksanutkaan enää juuri yrittää... :P

Olen nauttinut seksistä melkein joka kerralla kun olen sitä päässyt harrastamaan. Enemmän tai vähemmän. Ihan eka kerta ei ollut erityisen kivaa, mutta sitäkin jännenpää. Ja on noita sitten muutama kännipano, jotka ei olleet ihmeellisiä (= mies ei oo ollut pelikunnossa), mutta usein näissä aamupäivällä asia korjaantunut.

Kyllä mä nyt joka eka kerta oon nauttinut. Tietysti ajan kanssa kun tutustuu toiseen, niin se nautinto kasvaa, mutta on se nyt jo ekalla kerrallakin ollut ihanaa ja nautittavaa.

Olen kyllä, ja ihan oikeesti siitä nauttinut. Ei vaan pidä olla missään kovassa humalassa. En yleensäkään kauaa vitkuttele ja säästele. Eka tapaamiskerta yhtä hyvä kun toinenkin.

Mulla suurin osa siitä nautinnosta liittyy siihen kumppaniin, ihastukseen ja siihen liittyvään jännitykseen. Pienikin kosketus tuntuu ihanalta, joten ekat kerrat on siitäkin syystä nautinnollisia :) eli sillä fyysisellä suorituksella ei edes ole varsinaista merkitystä vaan nautinto syntyy enemmänkin siitä fiiliksestä.

myöhemmässä vaiheessa nautinto muuttuu erilaiseksi kun tutustuu toiseen paremmin. Sillon ne perhoset katoaa (tavallaan nautinto vähenee), mutta tietää paremmin mikä toisesta tuntuu hyvältä ja luottamus on parempi (nautinto kasvaa).

Yhteistyössä