Onko kukaan tehnyt raskaustestiä heti synnytyksen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan tosi??
Mihin se raskaushormooni sieltä muka katoaa? Mulla oli noita testejä useampi ja tein yhden joskus puolivälissä raskautta ja testiviiva ilmaantui ennen kuin kontrolliviiva ehti näkyviin eli ei lähellekään katoamista.
 
En tiää mutta katoaa

hcg.html
 
Vissiin siks ei näytä enää jossain vaiheessa raskautta, koska raskaushormonia on jo niin paljon, että testi ei jotenki pysty tunnistamaan sitä enää. Ehkä synnytyksen jälkeen näkyy taas, kun hormonit alkaa laskemaan :)
 
The following is a list of serum hCG levels. (LMP is the last menstrual period.)

* 3 weeks since LMP: 5 - 50 mIU/ml
* 4 weeks since LMP: 5 - 426 mIU/ml
* 5 weeks since LMP: 18 - 7,340 mIU/ml
* 6 weeks since LMP: 1,080 - 56,500 mIU/ml
* 7 – 8 weeks since LMP: 7,650 - 229,000 mIU/ml
* 9 – 12 weeks since LMP: 25,700 - 288,000 mIU/ml
* 13 – 16 weeks since LMP: 13,300 - 254,000 mIU/ml
* 17 – 24 weeks since LMP: 4,060 - 165,400 mIU/ml
* 25 – 40 weeks since LMP: 3,640 - 117,000 mIU/ml

Tässä on kyllä vähän erilaisia lukemia?
 
No oli miten oli, kyllähän nuokin tasot nyt testissä näkyy! Eihän se testi siitä tilttiin voi mennä, viiva vaan tulee heti ja vahvana kun hcg:n taso on tarpeeksi korkea.
Joudunko mä nyt tekemään sen testin todistaakseni tämän? :D
 

Yhteistyössä