Onko kukaan tapellut miehensä kanssa lähes koko yötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järki hoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja psykologi:
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
en ole tapellut mieheni kanssa kertaakaan, enkä tappelekkaan!!
Sullapa vasta on terve parisuhteen malli.

Sorry naiset, mutta hyvä parisuhde ei edellytä tappelemista. Tämä "vain tappelemalla saadaan ilma puhtaaksi"-hokema on lohdustus niille jotka tappelevat. Asioista voi keskustella myös ilman huutoa tai lentäviä esineitä. Eikä se suinkaan tarkoita, että padottaisiin vihaa. Jotkut ovat todella niin hyvässä parisuhteessa, ettei tappelutarvetta ole.

Meilläkin asiat sovitaan keskustelemalla eikä siihen mene koko yötä.
möksötetään kyllä joskus mut ei pitkään.
enimmäkseen kumpikin kertoo omia mielipiteitä päivittäin ja niitä pohditaan sitten yhdessä niin ettei tuu sellaisia riita tilanteita.
Mua kiinnostais tietää mistä vois saada riidan aikaiseksi?
mä olen ajat sitten todennut että miehet ja naiset on erilaisia ja miehelle ei auta nalkutus tai ne ei ole ajatustenlukijoita.
Mies taas tietää että ajattelen monimutkaisesti, kuuntelee ja miettii.
oisko siinä syy että ei riitaa tule kun kumpikin ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja tuohon "kaksimieliseen" hymiöön, että meillä on todella hyvää seksiä ilman tappeluitakin, harmi jos teillä ei ole.

Onko joku sanonut ettei ole? Mutta sovintoseksi... :p

Miksi sovintoseksi on parempaa kuin normaalisti muuten? Me emme kaipaa riitoja ja siten emme myöskään sovintoseksiä, se kun tosiaan on tpsi hyvää aina muutenkin.

Ei meillä tapella. Asioista keskustellaan ja keskusteluhetketkin oat ehkä 30min luokkaa korkeintaan. Ei jaksa kuluttaa energiaa turhaan tappeluun, ei meillä ole sellaiseen aihettakaan ikinä.

Samoin meillä! Saunassa puhutaan vaikeatkin asiat, mutta koskaan emme ole toisillemme huutaneet tai toisiamme haukkuneet. Saatika että astiat olisi lennellyt tai nyrkki heilunut.
Asioista keskustellaan silloin kun ne eteen tulee. Kumpikaan ei ole sellainen että patoisi asioita sisällään että sitten pitäisi rähjätä.

Sorry naiset, mutta hyvä parisuhde ei edellytä tappelemista. Tämä "vain tappelemalla saadaan ilma puhtaaksi"-hokema on lohdustus niille jotka tappelevat. Asioista voi keskustella myös ilman huutoa tai lentäviä esineitä. Eikä se suinkaan tarkoita, että padottaisiin vihaa. Jotkut ovat todella niin hyvässä parisuhteessa, ettei tappelutarvetta ole.

Täysi peesi! Minä en tajua niitä pariskuntia jotka sanovat että meillä riidellään ja rakastetaan tulisesti! Siis täh? Kuuluuko toimivaan perhe-elämään tuliset riidat?

ollaan joskus nuorempana voituki tapella koko yö,nykyään ei enää niin pitkään jakseta..vaikkakin edelleenki meillä aika nopsaan menee hermo toisiimme jos miehellä on esim. muutama pvä vapaata ja nähdään kokoajan..

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Ei meillä tapella. Asioista keskustellaan ja keskusteluhetketkin oat ehkä 30min luokkaa korkeintaan. Ei jaksa kuluttaa energiaa turhaan tappeluun, ei meillä ole sellaiseen aihettakaan ikinä.

Sitten teillä ei myöskään "tehdä sovintoa"... :p
Siis oikeesti en ymmärrä näitä ei meillä koskaan tapella-tyyppejä :o Normaaliin parisuhteeseen kuuluu myös riidat!

Erimielisyydet toki, mutta jotkut osaavat hoitaa niitäkin tappelematta....

Sana tappelu tarkoittaa näköjään eri ihmisille eri asiaa.
Vaikka sanon, että meillä tapellaan niin se EI tarkoita että astiat lentää, huudetaan tai haukutaan toisiamme.

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Me ollaan varmaan outoja kun ei olla kertaakaan harrastettu sovintoseksiä... :ashamed: :/
Juu ei mekään olla, mut en pidä meitä outoina. :)

Me ei tapella, mut riidellääm kyllä ja niihin kuuluu myös sovinto. Riitelyn ja tappelun voi määritellä monella tavalla, mut ei o terveellä pohjalla suhde, jos ei sanaharkkaa välillä tule. En tiedä yhtään paria (enkä usko siihen) joka aina pystyis positiivisella äänensävyllä kaikki erimielisyydet rauhallisesti keskustelemaan. Mun mielestä lastenkin on hyvä saada malli rakentavasta riitelystä ja sopimisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:

Täysi peesi! Minä en tajua niitä pariskuntia jotka sanovat että meillä riidellään ja rakastetaan tulisesti! Siis täh? Kuuluuko toimivaan perhe-elämään tuliset riidat?

Ja millainen erimielisyyksien selvittelymalli siinä taas siirretäänkään seuraavalle sukupolvelle...? Todellista pasifismia on oppia käyttäytymään ihmisiksi ja opettaa se myös lapsilleen. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Niin ja tuohon "kaksimieliseen" hymiöön, että meillä on todella hyvää seksiä ilman tappeluitakin, harmi jos teillä ei ole.

Onko joku sanonut ettei ole? Mutta sovintoseksi... :p

Miksi sovintoseksi on parempaa kuin normaalisti muuten? Me emme kaipaa riitoja ja siten emme myöskään sovintoseksiä, se kun tosiaan on tpsi hyvää aina muutenkin.
Se on kai siinä, kun kiukku vielä vähän vaikuttaa eli lisää kiihkoa intohimoon. Mä en osaa oikein rentoutua sellasessa tilanteessa, mut vähän ajan päästä on jo eri juttu sitte... Mut se ei enää o sovintoseksiä, kun riita on jo ohi ja unohdettu.

Ei ole sovintoseksiä mutta ei ole riitojakaan.
Onneksi mun ei tarvitse lisätä kiihkoa ja intohimoa riitelemällä,sitä piisaa muutenkin kyllä.Minusta on huono asia että riidat pitäisi sopia niinsanotusti naimalla.

Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
En oo....meillä siivoiltiin oksennuksia ja vaihdettiin lakanoita läpi yön...

Meillä samanlaisia tunnelmia. Kyllä sitä vähän ehtii siinä sivussa miehelle tiuskia, mutta mitään kunnon tappelua ei ehdi saada aikaiseksi kun kaikki sairastaa ;) Ehkä sitten tapellaan kun lapsi on isompi ja terve... Hahhah...

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
ollaan joskus nuorempana voituki tapella koko yö,nykyään ei enää niin pitkään jakseta..vaikkakin edelleenki meillä aika nopsaan menee hermo toisiimme jos miehellä on esim. muutama pvä vapaata ja nähdään kokoajan..

Sama meillä. Jo yhden viikonlopun aikana kyllästytään toistemme tapoihin.. Miehen pitää saada olla paljon töissä niin kaikki menee hyvin.. Eri asia nyt kun ollaan kipeitä. Paljon tämän kurjemmalta ei vois tuntua... Ei jaksa edes tapella..

Yhteistyössä