[QUOTE="vieras";25616524]Eli siis onko joku täällä niin sanotussa paskatyössä? Siis sellaisessa minkä joku luokittelee syystä tai toisesta paskatyöksi.
Jos olet niin missä ja miellätkö itse homman paskatyöksi?
Pidätkö työstäsi?
Onko palkkasi mielestäsi ok?
Itse olen sitä mieltä ettei mikään työ ole paska työtä vaan kaikki työ on arvokasta. Varsinkin nykypäivänä![/QUOTE]
No mä kai olen, koska teen asiakaspalvelutyötä puhelimitse. Tosin ala on spesifi ja asiakkaat yleensä mukavia, ja mun työhön kuuluu todella paljon muutakin kuin pelkkää call centerinä toimimista. Mutta siis usein tämä luokitellaan paskatyöksi.
Tykkään työstäni, siksi sitä teen.

Olen jopa hommaan aivan liian korkeasti koulutettu, mutta koen, että olen tosi hyvä työssäni ja minulla on työssäni kehittymis- ja kehitysmahdollisuuksia.
Palkka vastaa työn vaativuutta suht ok, mutta välillä tekisi sitten mieli sanoa vaativampien työtehtävien kohdalla, että kuule, ei tällä palkalla! Tosi huonosti toimii ns. omaan erityisosaamiseen jne. kohdistuva palkanlisä meillä, eli firma maksaa kaikille periaatteessa samaa työtä tekeville samaa palkkaa, vaikka työtä tedään aivan eri tasoilla ja toisella paljon laajempi osaaminen ja kyvyt kuin toisella. Mutta no...