Onko kukaan sanonut lapsen kummille, että terve!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Siis mun lapsuuden kaveria ei ole lapsi koskaan kiinnostanut (5vuoteen). Otti kummitehtävän vastaan "kunniana". Noh, ei ihmistä kiinnosta, kiikuttaa jonkun pienen muistamisen aina jouluna ja se on siinä, ei soita ei käy kylässä.

Olen yrittänyt, tänä vuonna en ole jaksanut pitää yhteyttä (lapsi on ollut sairas ja itse sairastuin vakavasti). Ja kiinnostaako yhtään häntä, ei.
Tekisi mieli sanoa, että ei tarvitse enää vaivautua tähän suuntaan sitä vähääkään..

Hitsi olisin niin toivonut lapselle sellaisen ihmisen joka olisi arjessa ollut vähän mukana, kuten ystäväni olikin vielä raskausaikana, lapsen jälkeen on kadonnut kuin pieru saharaan.

Ja en, en puhu vain lapsestani ja hänellä on omiakin + minulla on vanhempikin lapsi, tästä ei ole kyse.

Suututtaa ja harmittaa niin kovasti lapsen puolesta kun ei meillä tukiverkkojaan ole ja lapsen muut aikuiskontaktit vähissä.

voi pettynyt, tekstisi oli kuin suoraan minun kirjoittamani. tosin minulla on vielä pienempi lapsi, mutta en usko tästä tilanteen kovasti muuttuvan lapsen kasvaessa.

surkeeta on, ei voi muuta sanoa :(

Halauksia teille muillekin jotka olette kummeista enemmän odottaneet. Itse olen kahden ihanan tytön kummi ja näen heitä monta kertaa vuodessa, soittelen, lähetän postia jne. Tämä lapseni kummi asuu 1km päässä mutta ei "jaksa" tulla käymään tai muutakaan. : (

tosi harmi juttu. ei meidänkään perheen lasten kummit pidä yhteyttä. itse jos ottaa yhteyttä niin ei vaivauduta vastaamaan. tarkoitan esim. mesen kautta. itse muistan kummilapsia synttäripäivänä, jouluna. ja välillä ihan muuten vaan katselen jos kaupan poistokoreista tekee löytöjä. =) mutta kun ei kelpaa niin ei sitten. Jospa ne kummit piti kummiuttaan tärkeänä vaan sen hetken kun kastetilaisuudessa oltiin.

Mun veljellä on tilanne, että esikoisen toiset kummit on tämän vaimon veli kihlattuineen. Olivat toooosi innoissaan alkuun ja mullekin tämä kummi-veli tilitti aina baarissa ja muutenkin miten kamalan ihana tämä pieni kummityttönsä on jne. Lapsen syntyessä asuivat vielä n. 150km päässä, joten ymmärrettävästi tapaamisia ei ollut viikottain. Nyt veljeni on kuitenkin muuttanut samaan kaupunkiin missä me kaikki asutaan. Mulle niiden lapset on tosi läheisiä ja käyn siellä/ nään niitä monta kertaa viikossa.
Ja tämä kummi sitten joka oli alkuun niiiinn innoissaan: Menee joka päivä töihin ohi näiden asuinpaikan, asuvat aika lähellä itsekin, omistavat auton niin ei pitäs olla ongelma. Ja silti, käy kylässä ehkä 1krt/kk jos sitäkään ja yleensä aina hakemassa/ viemässä jotain eli viipyy alle puol tuntia. MITÄ? MIKSI?

Yhteistyössä