Onko kukaan saanut

sosiaalitoimelta avustusta vuokratakuuseen erotilanteessa. Ens viikolla oonmenossa juttelemaan asiasta, asunto on jo, ja otan sen vastaan revin sit ne rahat jostain jos en saa avustusta. Oon töissä käyvä ja lapset muuttamassa minun kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja paupau:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
On kuulemma saanu..
Mä en saanu aikoinaan, ois kuulemma pitänyt säästää.
Jaaha.
Mut miten ihmeessä tämmöstä tilannetta varten voi säästää?? No joo..kaipa se ero pitäs pystyy ennakoiman tarpeeks ajoissa...
Sitä mäkin kyselin :whistle:
Kertomatta nyt syitä tai muuta, mut todellakaan en ois siihen voinut enää jäädä mitään säästelemään enkä oikeesti ees tienny et pystyisin lähtemään joten eipä aiemmin tullu mieleen.
Mut toi olikin kurja täti :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja paupau:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
On kuulemma saanu..
Mä en saanu aikoinaan, ois kuulemma pitänyt säästää.
Jaaha.
Mut miten ihmeessä tämmöstä tilannetta varten voi säästää?? No joo..kaipa se ero pitäs pystyy ennakoiman tarpeeks ajoissa...
Sitä mäkin kyselin :whistle:
Kertomatta nyt syitä tai muuta, mut todellakaan en ois siihen voinut enää jäädä mitään säästelemään enkä oikeesti ees tienny et pystyisin lähtemään joten eipä aiemmin tullu mieleen.
Mut toi olikin kurja täti :snotty:
Minäkään en tähän todellakaan pysty jäämään!! sain asunnon todellanopeeta,perjantaina vein hakemuksen ja eilen tuli tieto asunnosta ja kuun lopussa pääsen muuttamaan,mut nyt ne takuurahat vaan puuttuu. Mietin täs et kannattasko miun koettaa kerätä ne jo jemmaan etukäteen varoilta ( pari TOSI IHANAA kaveria on luvannu lainata jos en muualta saa) vai ootanko nyt sinne ens tiistaille ja vastasit rupeen muualta kyselee??
 
Joskus ainakin sossusta sai vuokratakuuseen ns. Lainaa, eli maksettiin osissa sitten takaisin tai sitten maksusitoomus eli vuokratakuu palautetaan sossulle jos ja kun muutat pois..
Oottelet nyt mitä sieltä sanotaan :)
Ja hyvä et on joku joka lainaa hätätilanteessa!
Eron hetkellä ne tosi ystävät sieltä kuorituu esiin :heart:
 

Yhteistyössä