Onko kukaan raskautunut 3-luokan neljäsoluisilla alkioilla?

s80
Ensimmäinen IVF-kierros siis menossa, ja maanantaina saatiin talteen 12 munasolua. Olen nuori, ja kaiken piti olla munasolujen osalta kunnossa. Tiistaina hedelmöittyneitä munasoluja oli 8, mikä on ihan hyvä tulos.

Eilen menin alkionsiirtoon odottaen, että saan vähintäänkin hyvälaatuiset alkiot mukaani, mutta toisin kävi: yksi oli menehtynyt, viisi alkioista oli luokkaa 4, eli siirtokelvottomia, ja kaksi luokkaa 3, eli tyydyttäviä.

Onko kukaan plussannut tällaisilla alkioilla, ja saanut vietyä raskauden onnellisesti loppuun?
 
mulla oli II-III luokan kaksisoluinen alkio, josta syntyi poika. joskus on siirretty I luokan alkioita myös, mutta ei onnistunut, joten luokitus ei välttämättä kerro mitään, kun kyseessä on niin monimutkainen prosessi.
 
Mulla siirrettiin 3- ja 4 soluiset alkiot luokituksesta en tiedä mut oletettavasti II-III luokkaa. En vielä tiedä ovatko molemmat kiinnittyneet raskaus vasta aluillaan RV 5+2. joten siitä onnellisesta lopustakaan en vielä tiiä, mut ainaski raskaaksi on tultu heikommillakin alkioilla :heart:
 
Keiju07
Joo täällä kanssa tärppi heikolla alkiolla. Luokitusta ei meidän klinikalla kerrottu, mutta siirtoon meni vain yksi viisisoluinen. Muut olivat kuolla kupsahtaneet matkan varrella, vaikka kerättyä saatiikin muistaakseni 19 solua. Tämä yksilö potkii nyt mahassa viikoilla 33+5 =) . Joten yhdelläkin voi onnistua ja niillä huonolaatuisillakin!
 

Yhteistyössä