Onko kukaan palstalaisista parisuhteessa vain taloudellisen tilanteen takia?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Baba";27348723]Arjen sujuvuuden takia olen naimisissa minäkin :(

Mies on kaikin puolin kunnollinen: touhuaa lasten kanssa, hoitaa osuutensa kotitöistä, ei ryyppää eikä rällää. Arki pyörii hyvin ja meillä on toimiva systeemi.

Keskinäisestä rakkaudesta ei ole enää mitään jäljellä. Arvostan miestäni mutta en halua häntä ja se ikävä kyllä näkyy...

Mutta molemmat olemme tähän liittoon sitoutuneet emmekä kumpikaan halua eroa, joten näin mennään eteenpäin.[/QUOTE]

Oletko se sinä, vaimoni? :O

Mullon vähän samat fiilikset...

"vieras"
Sama juttu. Käytännön syistä, ja osittain siitä syystä ettei halua toista hylätä, kun kuitenkin välittää. Mikään ei vain henkilökohtaisella tasolla toimi.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27349218:
tunnustan......

Jokin tässä yhdessä pitää, mutta....
Kauanko tämä on sitten mieleistä touhua itselle...

[QUOTE="vieras";27350308]Kauanko tämä on sitten mieleistä touhua itselle...[/QUOTE]

Sa kuule se....

Toisaalta, mun elämässä on paljolti muuta hyvää, eikä tämä parisuhde nyt vallan huono sentäs ole. Sänkykamarielämästä en liiemmin perusta, vaaleanpunaisesta romantiikasta vielä vähemmän.
JA koska täälläkin aina kommentoin, että kannattais varmaan keskustella sen puolison kanssa, niin olen tätä neuvoani noudattanutkin.
eli tilanne ei ole yksipuolinen (ei tietenkään, koska yhdessä tässä ollaan) mutta.....

Yhä jää se mutta. En tiedä, kauaksiko aikaa- toistaiseksi.

11
Mä olen parisuhteessa vain taloudellisen tilanteen takia. Eikä se nytkään ole häävi, mutta jos erottaisiin, niin mun ja lasten taloudellinen asema romahtaisi ihan täysin. Olen tehnyt sen verran laskelmia, että mulla ei kerta kaikkiaan ole varaa erota.

Yhteistyössä