onko kukaan opiskellut äitiyslomalla?
Siis en todellakaan tarkoita kokopäivätoimisesti, vaan ajattelin että pystyisköhän sitä suorittamaan avoimessa yliopistossa joitain kursseja, jaksaakohan sitä jne...
:wave:
Muutaman kuukauden eli vauva syntyi syyskuussa ja valmistuin joulukuussa Kaikki lopputyöt a viimeiset tentit jäi loppuun vaan hyvin meni. Vauva nukkuu niin paljon pienenä että luin aina ku vauva nukkui.
Itse meinasin, mutta aion opiskella kotona ja tenttiä kurssit. Eli oman aikataulun mukaan, niin vähän/paljon kuin mitä jaksan. Olis kyl kiva kuulla miten jollakin on onnistunut moinen!
Joo
siis en todella ole aikonut mitään hikarointia harrastaa vaan lukea jonkun verran avoimessa iltaluennoilla, tuntuu että kaipasin ykkösen kanssa kotona ollessa sitä "omaa aikaa" ja tää vois olla myös osaltaan sitä...