onko kukaan onnellinen tähän hetkeen?

ajattelin kertoa oman elämän tilanteeni tänne koska tuntuu että aina täällä palstalla on joku vinossa.....

mulla on avopuoliso ja 1w10kk oleva tyttö....miehen kanssa ollaan molemmat töissä ja olleen tosi rakastuneita ...mieheni tykkää olla lapsemme kanssa mennä ja touhottaa. elämässä ei oikeastaan ole mitään ongelmaa vaikka jos kunnolla kaivais niin kyllä hän raha ym olis mut ei aina jaksa valittaa....mun miehellä ei ole alkoholi ongelmaatms......


ollaan onnellinen perhe onko sellaisia muita enää????? :heart: :)
 
:attn: Kyllä lippua nostan.. Kyllä täällä on niin paljon valittajia ja aina kaikki niiiiiin surkiasti.. Että kyllä ittesä onnelliseksi tuntee :heart: =)
Joskus tietty riitoja tulee, ja lapsen kans väsyy, vaikkei ookkaa ku yks vuoden ikänen, mutta kyllä siinä hommasa on :whistle:
Mies on töissä ja kummallekki riittää omaa aikaa ja myös yhteistä. Ei voi valittaa ;)
 
Olen onnellinen, tajusin sen juuri. Olen onnellinen siitä, kun olen ottanut ongelmamme esille ja työstän sitä todella paljon mm. ammattiauttajan avulla. Tuli ero tai ei niin koen itseni vahvaksi, onnelliseksi sen johdosta, etten antanut vaan asioiden jatkua. Näin meillä :wave:
 
Minäkin alan vihdoin olla onnellinen! Kiusantekijä on jättänyt meidät rauhaan ja läheisen kuolemankin kanssa on oppinut elämään. Minulla on mies, jonka kanssa viihdymme yhdessä ihan arjessakin, rakastamme toisiamme vähintään yhtä paljon kuin suhteemme alussa, meillä on ihana pieni tyttö ja kiva koti. Rahaakin niin, että pärjää, eikä tarvitse tuhlata aikaa huolehtimiseen.
 
juupa
On se hienoa kun ihmisillä on automaattisena oletuksena tuo salarakas. Just just. Siinä sen moraalin näkee. Selkäänpuukottavia paskiaisia. Jos se salarakas on niin jees niin kertokaa ihmeessä miehillennekin. Huoh.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 15:33 minäkin kirjoitti:
Kyllä minäkin olen onnellinen. Talo, autot, lapset, mies ja salarakas. mitä sitä voi enää muuta elämältä toivoa =) :heart:
Niin myös, ei paremmin voi elämä enää olla! Ja vielä lisänä, juuri nyt pari tuntia täydellistä omaa aikaa, kun nuorempi lapsi hoidossa ja vanhempi koulussa ja työt alkavat itsellä vasta klo 1400. Hymyä huuleen!
 
hohhoijaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 11:19 juupa kirjoitti:
On se hienoa kun ihmisillä on automaattisena oletuksena tuo salarakas. Just just. Siinä sen moraalin näkee. Selkäänpuukottavia paskiaisia. Jos se salarakas on niin jees niin kertokaa ihmeessä miehillennekin. Huoh.
Just näin. Mutta onneksi tuossa onnellisuudessa on se musta puoli, eli vielä sieltä tullaan alas ja kovaa kun asiat paljastuu...
 
...mutta annetaan kaikkien olla onnellisia tästä hetkestä josta myös oli kyse!!!
Jokainen eläkööt niin kuin parhaakseen näkee -onnellisuus voi merkitä eri ihmisillä eri asioita joten mielestäni kukaan ei ole "oikeutettu" syyllistämään toista.
Jokainen hoitakoot omat asiansa!

Hyvää syksyn jatkoa kaikille! :)
 
oli pakko sori
Mun viestini tosta miehestä ym. ja salarakkaasta oli kyllä täys provo, sillä arvasin, että moraalisaarnaajat iskee heti. Hittojako te kenenkään elämästä tiedätte. Mä olen todella onnellisessa suhteessa, mutta en todellakaan tuomitse toisten elämää, sillä enhän voi tietää, millainen suhde kenelläkin on. Katsokaas kun asiat ei aina ehkä ole niin yksinkertaisia. Jos joku ei saa onnea kotoaan, niin hyvä että saa sit jostain. Sit on eri asia, jos kotona asiat on ok ja pettää, mutta harvemmin sellaset pettää ketkä on onnellisia...
 
Kyllä minäkin olen onnellinen.
Mutta voi pojat joskus on vaikea sitä hoksata!
Avomies on työmatkoilla tällä hetkellä. On niin ihana tunne tämä ikävä. Kun tietää että kuitenkin muutaman päivän päästä pääsee murun kainaloon taas.
Pienokaisen kanssa on ollut aika menorikas viikko :D kyllä elämä on sitten ehanata!
 
my name
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 14:34 oli pakko sori kirjoitti:
Mun viestini tosta miehestä ym. ja salarakkaasta oli kyllä täys provo, sillä arvasin, että moraalisaarnaajat iskee heti. Hittojako te kenenkään elämästä tiedätte. Mä olen todella onnellisessa suhteessa, mutta en todellakaan tuomitse toisten elämää, sillä enhän voi tietää, millainen suhde kenelläkin on. Katsokaas kun asiat ei aina ehkä ole niin yksinkertaisia. Jos joku ei saa onnea kotoaan, niin hyvä että saa sit jostain. Sit on eri asia, jos kotona asiat on ok ja pettää, mutta harvemmin sellaset pettää ketkä on onnellisia...
Siis täh? jos ei ole onnellisia niin kannattaisiko siirtyä kokonaan sellaiseen parisuhteeseen jossa on onnellinen eikä pettää. naurettavaa.
 
totta hitossa
No niin niin niin niin ! Totta hitossa se pitäis mennä niin, mutta kun ei mene niin ei mene, et tajunnu nyt ettei tarkoitus ollut ketään kannustaa pettämään. Mutta ikävä kyllä se on niin hemmetin yleistä nykyään, kun on vissiin kaikilla niin pirun kiire mielihyvään.
 
Piti vaan kommentoida sit kun jotkut täällä jaksaa v*ttuilla et "kaikki nykyään vaan valittaa" niin ehkä täällä ihmiset just purkaa omaa pahaa oloaan. täällä voi anonyyminä kertoa kaikki sen mitä ei uskalla tutuille kertoa.

onko väliä onko onnellinen tai ei jos kuitenkin täällä vaan saa haukkuja. joillekin (esim. mullekin) on helpotus saada tietää ettei oo ainut joille on se ongelma mikä on.

jos muille se tuottaa ongelmaa että täällä puhutaan ongelmista niin kannattaa varmaan jättää ne viestit lukematta.

Onnea teille joilla kaikki hyvin! jatkakaa samaan malliin! :hug:
 
pettäjä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 15:34 my name kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 14:34 oli pakko sori kirjoitti:
Mun viestini tosta miehestä ym. ja salarakkaasta oli kyllä täys provo, sillä arvasin, että moraalisaarnaajat iskee heti. Hittojako te kenenkään elämästä tiedätte. Mä olen todella onnellisessa suhteessa, mutta en todellakaan tuomitse toisten elämää, sillä enhän voi tietää, millainen suhde kenelläkin on. Katsokaas kun asiat ei aina ehkä ole niin yksinkertaisia. Jos joku ei saa onnea kotoaan, niin hyvä että saa sit jostain. Sit on eri asia, jos kotona asiat on ok ja pettää, mutta harvemmin sellaset pettää ketkä on onnellisia...
Siis täh? jos ei ole onnellisia niin kannattaisiko siirtyä kokonaan sellaiseen parisuhteeseen jossa on onnellinen eikä pettää. naurettavaa.

Mutta mutta kun ei halua viedä lapsilta hyvää isää. Eikä itseltään taloa, autoa, mökkiä, toimeentuloa ym. Eli kun nykyisessä suhteessa on hyvin kaikki muu paitsi se läheisyys ja seksi ja että joskus tuntisi itsensä myös naiseksi eikä vaan kodinkoneeksi. Silloin sitä alkaa ajatella, että jää tässä elämässä paljosta paitsi. Ja kun ei oikein jaksaisi uskoa siihen seuraavaan elämäänkään...
 
tjoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 09:45 pettäjä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 15:34 my name kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 14:34 oli pakko sori kirjoitti:
Mun viestini tosta miehestä ym. ja salarakkaasta oli kyllä täys provo, sillä arvasin, että moraalisaarnaajat iskee heti. Hittojako te kenenkään elämästä tiedätte. Mä olen todella onnellisessa suhteessa, mutta en todellakaan tuomitse toisten elämää, sillä enhän voi tietää, millainen suhde kenelläkin on. Katsokaas kun asiat ei aina ehkä ole niin yksinkertaisia. Jos joku ei saa onnea kotoaan, niin hyvä että saa sit jostain. Sit on eri asia, jos kotona asiat on ok ja pettää, mutta harvemmin sellaset pettää ketkä on onnellisia...
Siis täh? jos ei ole onnellisia niin kannattaisiko siirtyä kokonaan sellaiseen parisuhteeseen jossa on onnellinen eikä pettää. naurettavaa.

Mutta mutta kun ei halua viedä lapsilta hyvää isää. Eikä itseltään taloa, autoa, mökkiä, toimeentuloa ym. Eli kun nykyisessä suhteessa on hyvin kaikki muu paitsi se läheisyys ja seksi ja että joskus tuntisi itsensä myös naiseksi eikä vaan kodinkoneeksi. Silloin sitä alkaa ajatella, että jää tässä elämässä paljosta paitsi. Ja kun ei oikein jaksaisi uskoa siihen seuraavaan elämäänkään...
Kyllähän se olisi isä silti, eihän se miksikään muuttuisi.

Siis syy on RAHA, miksi olet miehesi kanssa. "Talo, auto, mökki, toimeentulo" kaikki sanoo vain RAHARAHARAHA. Eli #&%?$!* sinä muusta silloin välität.

Miten vaan, #&%?$!* tuollaiset. Enkä provoile, vaan tää on ihan rehellinen mielipide.

 
miesvv
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 09:45 pettäjä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 15:34 my name kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 14:34 oli pakko sori kirjoitti:
Mun viestini tosta miehestä ym. ja salarakkaasta oli kyllä täys provo, sillä arvasin, että moraalisaarnaajat iskee heti. Hittojako te kenenkään elämästä tiedätte. Mä olen todella onnellisessa suhteessa, mutta en todellakaan tuomitse toisten elämää, sillä enhän voi tietää, millainen suhde kenelläkin on. Katsokaas kun asiat ei aina ehkä ole niin yksinkertaisia. Jos joku ei saa onnea kotoaan, niin hyvä että saa sit jostain. Sit on eri asia, jos kotona asiat on ok ja pettää, mutta harvemmin sellaset pettää ketkä on onnellisia...
Siis täh? jos ei ole onnellisia niin kannattaisiko siirtyä kokonaan sellaiseen parisuhteeseen jossa on onnellinen eikä pettää. naurettavaa.

Mutta mutta kun ei halua viedä lapsilta hyvää isää. Eikä itseltään taloa, autoa, mökkiä, toimeentuloa ym. Eli kun nykyisessä suhteessa on hyvin kaikki muu paitsi se läheisyys ja seksi ja että joskus tuntisi itsensä myös naiseksi eikä vaan kodinkoneeksi. Silloin sitä alkaa ajatella, että jää tässä elämässä paljosta paitsi. Ja kun ei oikein jaksaisi uskoa siihen seuraavaan elämäänkään...
On se vähän niin että jos minulle selviäisi että oma vaimoni olisi moinen pettävä surkimus niin veisin hältä lapset ja jokaikisen pennin ja vaatisin vielä elatusmaksut päälle. Lapsia näkisit korkeintaan viikonloppuisin.
 
kantapäät vastakkain
Olen onnellinen nyt.
Miehen kans oltiin jo eron partaalla. Mutta lopetettiin kyräilyt ja nostettiin kissa pöydälle ja selvitettiin asiat! On ku sata kiloa ois kiviä tippunu harteilta ku saatiin homma taas raiteille.
Ero ois tullu ihan varmasti jos ei oltais silloin selvitetty asioita! Ja miten kauan sitä tuli piinattua itteensä ja mielessä syyteltyä toista ku ois heti pitäny tajuta puhua!!

Eilen kuulin että lähipiirissä vaimo muutti lasten kans pois, ja miten kauhea ahdistus siitä itelle tuli!
Samalla tajusin miten TÄRKEÄÄ ON PITÄÄ HUOLTA OMASTA PERHEESTÄ! :heart: Mikään ei ole yhtä tärkeää.
 

Yhteistyössä