Oliko mukava paikka? Otitko jotain erikoishoitoja? Onko siellä iltaisin mitään "menoa"? Mulla olisi lahjakortti sinne. Pitäisi vissiin joskus se käyttää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:oon mä nähny sen telkkarissa, kun salkkareiden "eero" ja laura meni siellä naimisiin![]()