[QUOTE="huh";24656932]Aika kivat teki tuo mies!! Joo, olen ollut ihastunut monesti ja tuntuu että kertoo meidän suhteen laadusta. Minusta ei voi ihastua jos hyvässä suhteessa, siihen ei vaan mahdu toisia silloin. Flirtti on eri asia. Minulla niin että en tiedä ovatko nämä ihastukset olleet ihastuneet minuun sen kummemmin. Eipä kait kun en heidän kanssaan ole. =/[/QUOTE]
Mä taas koen että ihastumiset ei kerro mitään suhteen laadusta, mutta se kertoo miten niihin ihastumisiin suhtautuu. Jos lähtee etsimään "ulospääsyä" vanhasta tai petailemaan itselleen jotain takaporttia, sitten voi vetää johtopäätöksen että suhde on ongelmissa.
Itse suhtaudun ihastumisiin kuten mihin tahansa muuhunkin tunteeseen, sellaisia tulee ja menee. En ole yhdessäoloaikanamme rakastunut toiseen, en ole tehnyt seksuaalisessa mielessä kenenkään kanssa mitään vaikka kieltämättä vetoa olen tuntenut, enkä ole halunnut rikkoa hyvää suhdettamme ja perhettämme ihastuksen takia, jo puhtaasti siksi, että tiedän että vaikka miten viehättävältä ja kiehtovalta ihminen vaikuttaisi, paljastuu hänestä tutustuessa se todellinen minä joka ei koskaan ole täydellinen koska kuka olisi.
Miksi haluaisin menettää yhteisen menneisyyden, yhteisen perheen, ihmisen jonka tunnen perin pohjin ja jota rakastan, ainoan ihmisen joka on tai voi koskaan olla lasteni isä, vain jonkun hetken huuman takia? Mutta silti, vaikka rakastan häntä ja meillä on hyvä suhde, voin silti ihastua toiseen, ja näistä ihastuksista on tullut aiemminkin hyviä ystäviä ja merkityksellisiä ihmissuhteita, joten ei tunnu pahalta