S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Me lähdettiin lentokentältä n. klo 14.00, pysähdyttiin syömään mäkkärissä ja jatkettiin eteenpäin, juuri kuudeksi ehdittiin perille. Oli tosi paljon liikennettä tiellä ja rekkoja tuohon aikaan, se mua hämmästytti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Me lähdettiin lentokentältä n. klo 14.00, pysähdyttiin syömään mäkkärissä ja jatkettiin eteenpäin, juuri kuudeksi ehdittiin perille. Oli tosi paljon liikennettä tiellä ja rekkoja tuohon aikaan, se mua hämmästytti.
Otitteko auton kentältä vai olitteko varanneet etukäteen?
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Me lähdettiin lentokentältä n. klo 14.00, pysähdyttiin syömään mäkkärissä ja jatkettiin eteenpäin, juuri kuudeksi ehdittiin perille. Oli tosi paljon liikennettä tiellä ja rekkoja tuohon aikaan, se mua hämmästytti.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Me lähdettiin lentokentältä n. klo 14.00, pysähdyttiin syömään mäkkärissä ja jatkettiin eteenpäin, juuri kuudeksi ehdittiin perille. Oli tosi paljon liikennettä tiellä ja rekkoja tuohon aikaan, se mua hämmästytti.
Liikenteen määrä loogista. 5 miljoona ihmistä alueella, joka on kymmenesosan Suomesta.![]()