Otitteko auton kentältä vai olitteko varanneet etukäteen?Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Me lähdettiin lentokentältä n. klo 14.00, pysähdyttiin syömään mäkkärissä ja jatkettiin eteenpäin, juuri kuudeksi ehdittiin perille. Oli tosi paljon liikennettä tiellä ja rekkoja tuohon aikaan, se mua hämmästytti.
Auto oli varattu etukäteen, ei mennyt sitten siihenkään kauheasti aikaa. Ja lentokentältä autolla siis lähdettiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Otitteko auton kentältä vai olitteko varanneet etukäteen?Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Me lähdettiin lentokentältä n. klo 14.00, pysähdyttiin syömään mäkkärissä ja jatkettiin eteenpäin, juuri kuudeksi ehdittiin perille. Oli tosi paljon liikennettä tiellä ja rekkoja tuohon aikaan, se mua hämmästytti.
Liikenteen määrä loogista. 5 miljoona ihmistä alueella, joka on kymmenesosan Suomesta.Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Me lähdettiin lentokentältä n. klo 14.00, pysähdyttiin syömään mäkkärissä ja jatkettiin eteenpäin, juuri kuudeksi ehdittiin perille. Oli tosi paljon liikennettä tiellä ja rekkoja tuohon aikaan, se mua hämmästytti.
No joo, mutta mä olin liikkunut siellä autolla kolmesti ennenkin, siksi tuo liikenteen määrä yllätti.Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Liikenteen määrä loogista. 5 miljoona ihmistä alueella, joka on kymmenesosan Suomesta.Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Me lähdettiin lentokentältä n. klo 14.00, pysähdyttiin syömään mäkkärissä ja jatkettiin eteenpäin, juuri kuudeksi ehdittiin perille. Oli tosi paljon liikennettä tiellä ja rekkoja tuohon aikaan, se mua hämmästytti.![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel