Onko kukaan ollu kystokopiassa vai mikä lie (siis virtsarakon tähystys)

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
mulla olis viikon päästä ja pelkään kuollakseni :ashamed: sattuuko se? Oon jutellut tänäänki puoltuntia mun urologin kanssa tosta operaatiosta ja se vakuutti että ei se satu enempää ku gyne tms. mut onko näin :|

lapsena olin jasilloin mut nukutettiin. ei sen pitäis sattua, koska laitetaan varmasti puudutetta, sellaista geeliä. koitat vaan olla rento, niin helpottaa katetrin laittoa. saanko kysyy, miks sulle se tehdään?

Alkuperäinen kirjoittaja ollut:
lapsena olin jasilloin mut nukutettiin. ei sen pitäis sattua, koska laitetaan varmasti puudutetta, sellaista geeliä. koitat vaan olla rento, niin helpottaa katetrin laittoa. saanko kysyy, miks sulle se tehdään?

Ajattelin kans kysyä onx siihen mahdollista nukauttaa muttaa toisaalta siinähän käytetään sitä puuduttavaa geeliä,en tiedä..
Mulla on ollut monia tulehduksia aiemmin ja nyt tulee pissatessa verta mutta ei löydy tulehdusta, ultrassa olen ollut jne. Julkisella sektorilla sanoivat että eivät voi mitään että tää on ihan normaalia, joten varasin ajan yksityiselle urologille ja on kyllä aivan ihana lääkäri, maksaa kyllä hunajaa nää tutkimukset :( toivon että ei ole mitään vakavempaa.

ei ne taida kyl aikuisia nukuttaa. jos ei mitään ihmeitä oo, niin toimenpide pitäis olla melko nopeasti ohi. toivottavasti paranet pian eikä mitään vakavaa vaivaa löytyisi! kyllä se hyvin menee. ehkä voit pyytää jotain rauhoittavaa ennen tähystystä?

Juu en kans usko mut kai mä luotan siihen lääkäriin ku se lupas että se ei satu :ashamed:
Mä kans toivon ettei oo mitää vakavaa mitää kasvaimia tms. ja tosiaan aattelin ottaa pari nappia ennen niin en ole ihan paniikissa sitten :ashamed:

Mulle toi muistaakseni tehtiin, kun odotin toista lastamme tai jos ei ollut tuo, niin ainakin joku tuon tyyppinen tutkimus.Kyllä se kerran kirpas ilkeesti kun tähystin tai mikä lie rakkoon työnnettiin, mutta ei muuten.Tosin pissaaminen kirveli aluksi ihan hirveesti tutkimuksen jälkeen.Oli kuin olis lasinsirpaleita ollut, mutta se meni pian ohitse.

Yhteistyössä