Onko kukaan nähnyt noita kevään tähti-Jonathaneja livenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Haluaisin pojalle vihreän takin ja ruskeat housut sekä pipon. Onko kukaan nähnyt tuota vihreää? Onko sievä väritys?

http://www.jesperjunior.fi/service.cntum?pageId=128972

Miten nuo koot? Tein äsken tilauksen ja otin kyllä 113 cm pojalle 116 cm setin. Olisi kyllä myönyt minulle 110 cm housut. Otin nyt kuitenkin tuon 116 cm kun tuo poika on todella hoikka.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Miten nuo koot? Tein äsken tilauksen ja otin kyllä 113 cm pojalle 116 cm setin. Olisi kyllä myönyt minulle 110 cm housut. Otin nyt kuitenkin tuon 116 cm kun tuo poika on todella hoikka.

Kyllä mä varmaan olisin ottanut 116cm housut ja 122cm takin, ei ne kai ole mitään megaisoa mitoitusta..?

Alkuperäinen kirjoittaja *:

En tajua, miksi kaikki aina toitottaa noiden isoa kokoa. Meidän lapsilla oli viime vuonna takit ja housut 104 ja 86 kokoisina. Olivat syksyllä vasta 104 ja 88 cm pitkiä oikeasti, eli reilusti alle sen, kun nuo oli käytössä. Nyt tilasin heille jo 110 ja 98, eikä kumpikaan ole läheskään niin pitkiä. Menee varmaan syksyyn asti, mutta yhtään ei ole liian isot. Sitäpaitsi housujen henkseleiden säädön ansiosta käyttöikä on pidempi, kuin haalarilla. Lahkeensuissa kuminauhat, niin ei reiluinakaan laahaa maata.

Vihreä oli lähellä sitä vihreää jota oli 2-3 vuotta sitten. Ei yhtään neon- tms, kaunis väri.

Housut, joissa ei ole lahkeensuussa kuminauhaa on tod. pitkät. Nyt otin flikalle 116 cm motionit, muutoin käyttää 122 cm vaatetta.

Onneksi ostin viime keväänä juurikin motionin puvun, koska se ei ollut anopinkestävä. Flik on uudessa puvussaan anopilla ja tuli kotiin pinssi puvun rinnuksissa. Hiukanko olisin saanut krampin jos uuteen reimatekkiin olis tehty reikä...

Yhteistyössä