Onko kukaan muu niin RUMA, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mun miehen mielipide on että ei saa olla niin ruma että lapset pelkää mutta ei niin kauniskaan että vieraat vie.

Ihana :)

Ja ap:lle tiedoksi, että kauneus on aina katsojan silmissä. Opi hyväksymään itsesi sellaisena kun olet, niin toistenkin on helpompi tehdä se :)

En minäkään täydellinen ole, mutta just hyvä itelleni :D

Myönnän!Mulla on NIIN tummat silmänaluset, että ne on pakko peittää joka päivä,muuten näytän kävelevältä zombielta ja tämä on aivan tosi!!!Muutenkin kun vertaan meikattua naamaani ja meikkaamatonta, pidän enemmän kevyesti meikatusta, koska näytän pirteämmältä ja tästä syystä meikkaan päivittäin

ite en välttämättä meikkiä TARVIIS mutta ihan oman itteni takia laitan päivittäin ainaki meikkivoidetta ja ripsaria (ehkä jotain huulikiiltoo jos kaupoille lähtee...) antaa jotenki pirtsakamman ilmeen :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Myönnän!Mulla on NIIN tummat silmänaluset, että ne on pakko peittää joka päivä,muuten näytän kävelevältä zombielta ja tämä on aivan tosi!!!Muutenkin kun vertaan meikattua naamaani ja meikkaamatonta, pidän enemmän kevyesti meikatusta, koska näytän pirteämmältä ja tästä syystä meikkaan päivittäin

Peesi tälle.Paitsi että mulla ei ongelma ole silmänaluset,vaan näpyt,varsinkin tiettyyn aikaan kuukaudesta =/ Ne on pakko peittää jo heti aamulla... Ja kevyesti meikkailen muutenkin,ainakin silloin ku poistun kotoa =)

En usko että meikkaamalla ihmeitä tehdään, mutta jokainen voi korostaa omia hyviä puoliaan, tai peittää jotain kohtuullisella meikillä. Itse ainakin tykkään joka päivä vähän laittaa ripsaria, huulikiiltoa yms.mukavampi olo lähteä liikkumaan ihmisten ilmoille. Rumuudesta saa jokainen olla mitä mieltä on, katsojan silmässä...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Varmasti aika monella on semmoinen tunne. Mutta ei se tunne ole oikeasti verrannollinen ulkonäköön, vaan itsetuntoon.

Aivan näin. Itse meikkaan päivittäin ja ulkonäöltäni olen jotakuinkin BB:n Kätlinin näköinen. Hänkin meikkaa joka päivä. Eikä varmaan tykkää mennä edes postilaatikolle ilman meikkiä, kuten en minäkään.

heh heh. Hyvällä itse tunnolla ei saa kulahtanutta ulkomuotoa paremmaksi!
Jos en meikkaa näytän todella väsyneeltä ja kulahtaneelta. Meikillä peittyy tummat silmänaluset, finnit ja ihon epätasaisuudet, myös väri tasoittuu. Silmämeikki tuo pirteyttä katseeseen.
Otin itsestäni äsken kuvan ilman meikkiä ja sitten meikin kanssa. Molemmissa naama peruslukemilla. Näytän meikittömässä kuvassa todella sairaalta ja lisäksi silloin kun naamani on peruslukemilla, näytän hieman vihaiselta, joten olen todella kamalan näköinen ilman meikkiä!
Ei mulla sentään mitään pakkelia naamassa ole; meikkivoidetta käytän todella ohuesti ja päälle sipaisen poskiin ja otsaan aurinkopuuteria. Se saa ihmeitä aikaan :D

Mie oon niin laiska etten jaksa vaivautua meikkaamaan, vaikkei aihetta varmasti ois. Meikeittä oon tuon miehenkin saanut pyydystettyä, ettei sillekään tullu mitään yllätyksenä.=)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos en meikkaa näytän todella väsyneeltä ja kulahtaneelta. Meikillä peittyy tummat silmänaluset, finnit ja ihon epätasaisuudet, myös väri tasoittuu. Silmämeikki tuo pirteyttä katseeseen.
Otin itsestäni äsken kuvan ilman meikkiä ja sitten meikin kanssa. Molemmissa naama peruslukemilla. Näytän meikittömässä kuvassa todella sairaalta ja lisäksi silloin kun naamani on peruslukemilla, näytän hieman vihaiselta, joten olen todella kamalan näköinen ilman meikkiä!
Ei mulla sentään mitään pakkelia naamassa ole; meikkivoidetta käytän todella ohuesti ja päälle sipaisen poskiin ja otsaan aurinkopuuteria. Se saa ihmeitä aikaan :D

No ihan nsama juttu minun naaman kanssa, ainakin omasta mielestä. Toisaalta samat ihmiset, jotka ihmettelee, olenko sairas, kun olen ilman meikkiä, sanoo mua luonnonkauniiksi. :laugh:

Mutta siis, mielestäni, jos itsetuntoni olisi parempi, hyväksyisin paremmin sen, että olen hieman kalpea ja väsyneen näköinen ilman meikkiä, enkä tuntisi ehkä tarvetta AINA peittää sitä. En kuitenkaan ole sitä mieltä, että meikkaaminen johtuu huonosta itsetunnosta, mutta ehkä sitten, jos kokee, että on aina meikattava. laitan joskus meikittömiä kuvia, joista en itse edes pidä, ihan vaan siedätyshoidoksi itselleni.

No mitä jos tekisit jotain sille, että et näyttäisi väsyneeltä ja kulahtaneelta? Vitamiineja tarpeeksi ruokavalioon ja paljon vettä. Hoidatko ihoasi?

Alkuperäinen kirjoittaja ieras:

No mitä jos tekisit jotain sille, että et näyttäisi väsyneeltä ja kulahtaneelta? Vitamiineja tarpeeksi ruokavalioon ja paljon vettä. Hoidatko ihoasi?

Noh, mustat silmänaluset voi olla ihan synnyin"lahja". :) Silloin näyttää helpommin väsyneeltä. On aika turhauttavaa, jos siitäkin pitäisi tuntea syyllisyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja ieras:

Mun kasvonpiirteet on sellaiset että näytän väsyneeltä ja kulahtaneelta. Ja ikäkin tehnyt tehtävänsä, kaikki on valahtanut :(
En syö erikseen mitään vitskuja, koska syön monipuolisesti. Ihoani hoidan puhdistamalla sen päivittäin siihen tarkoitetulla aineella, välillä kuorin. Aamuin illoin käytän "ryppyvoiteita".

Heh.. Mulla eri tilanteisiin erilaiset meikit. Eli ns. omalle menolle laitan goottityyliset meikit, töihin hyvin harvoin, jos on asiakastapaaminen, niin silloin kevyt meikki (ripsaria+puuterit) ja jos työhaastattelu, niin saatan laittaa luomiväriäkin. Mutta hyvin harvoin siis meikkaan, vaikken omasta naamasta niin hirveästi tykkääkkään.

En mä ainakaan miehen takia ehostaudu, vaan oman henkisen hyvinvointini vuoksi :) vuoden pojan syntymästä laahustin melkeinpä ilman tukanlaittoa/meikkejä, ja sen kyllä huomasi.. Paljon pirteämpi ja parempi fiilis kun panostaa vähän itseensä.

Yhteistyössä