onko kukaan muu leikki/lelu natsiäiti

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja 3 pojan äiti:
niin, meillä tuolla tyylillä rikkinäisyys ei poikia haittaa, minua kylläkin. Meilläkin paljon leluja kirpparilta, niin ei niin kovasti harmita. Legojen sotkeminen mua haittas joskus tosi kovin, mutta nykyään 5 vee on oikeasti todella taitava ja luova niitten kanssa!
mun poikaa taasen haittaa, nytkin siis nuo lelut odottaa että miehellä on aikaa leikkiä pikaliiman kanssa :D
valtaosassa pikkuautoja on jo renkaat liimattu kiinni, eli niitä ei saa enää nypättyä irti, mä olen kuvan trukin nostohaarukan hienosti korjannut hammastikuilla ja laastari teipillä :D
:snotty:
tuota tukkirekan nosturia ei enää oikein korjattua saa, kun siitä puuttii n. 8mm kokoinen palanen.. ja noi renkaat.. noh.. niitähän on jossain..
Mä kyllä heitän hajonneet karusti roskiin, jos se hajoaminen vaikuttaa leikkiin. Korjaaminen rajoittuu kirjoihin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Auttaisko asiaa, jos antaisit pojalle välillä myös jotain sellaista, minkä saa purkaa osiin? Mun kuopus tykkäsi pienenä, kun sille antoi vaikka rikki menneen herätyskellon ja ruuvimeisselin. Tein selväksi, milloin jonkin esineen saa purkaa osiin ja milloin ei. Eipä hajottanut sitten lelujaan, kun oli sitä luvallista purettavaakin.
Kiitos vinkistä! Meidän 3v9kk poika tykkää myös purkaa ja "korjailla" suunnilleen kaikkea mitä eteen sattuu tulemaan. Huomenna täytyy penkoa jostain jotain ruuvailtavaa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja 3 pojan äiti:
niin, meillä tuolla tyylillä rikkinäisyys ei poikia haittaa, minua kylläkin. Meilläkin paljon leluja kirpparilta, niin ei niin kovasti harmita. Legojen sotkeminen mua haittas joskus tosi kovin, mutta nykyään 5 vee on oikeasti todella taitava ja luova niitten kanssa!
mun poikaa taasen haittaa, nytkin siis nuo lelut odottaa että miehellä on aikaa leikkiä pikaliiman kanssa :D
valtaosassa pikkuautoja on jo renkaat liimattu kiinni, eli niitä ei saa enää nypättyä irti, mä olen kuvan trukin nostohaarukan hienosti korjannut hammastikuilla ja laastari teipillä :D
:snotty:
tuota tukkirekan nosturia ei enää oikein korjattua saa, kun siitä puuttii n. 8mm kokoinen palanen.. ja noi renkaat.. noh.. niitähän on jossain..
Mä kyllä heitän hajonneet karusti roskiin, jos se hajoaminen vaikuttaa leikkiin. Korjaaminen rajoittuu kirjoihin...
meillä koitetaan korjailla liiman ja teipin avulla.. jos ne ei auta niin sitten lelu joutaa roskiin.. kun noi hyvät traktorit,kaivinkoneet ym ei oo mitään halpoja niin ei raaski roskiin suoriltaan heittää..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Angel Eyes:
Jaksoin tuota ehkä sellaiset pari vuotta, lajittelin jopa legot värien mukaan. :D Nykyisin kaikki on vaan yhdessä kasassa, tärkeintä että ovat poissa lattioilta.
heheheh, mä just tänään yhden sankollisen järjestin legoja värien mukaan :D tekemisen puute loppuraskaudesta vissiin vaivaa :)

 
vieras
Kyllä mä annan lapsen purkaa lelunsa niin miljoonaan palaan kun tykkää, omatpahan on, ei ne minua kiinnosta. Ja lattialla saa olla niin paljon kun on, ei stressaa. Vaikka pidän siisteydestä, lattialla olevat lelut ei haittaa. Ne on kuitenkin nopeasti koriin heitetty jos alkaa nyppiä KUN asunto on muuten puhdas ja järjestyksessä. Useat 3 vuotiaat pojat ovat kovia purkamaan, ja minä annan lapsen toteuttaa tässä itseään. Katsotaan sitten vuosienpäästä menikö syteen vai saveen. Mutta en voi vaatia, että leluilla pitää leikkiä tietyllätavalla, jos hänen leikit on purkaa ne osiin ja kasata niin se on sitten niin.
 
Meil just lähti tänää roskii jätesäkillinen kamaa pojan huoneesta, suurin syy se, että opit itse siivoamisesta ei ole mennyt perille. Ja toiseksi, meilläkin jokaikisestä autosta on purettu kaikki mahdollinen ja on vaan korit jäljellä ja nekin hakattu lommoille ja pikkulegot hukassa ja revitty niiltäkin ukoilta kaikki raajat irti. Pikkulegot lähti jäähylle, junat ja parit ehjät autot yms muuta sekalaista lähti kellarii jäähylle ja pojalle jäi työkalupakki ja dublot. Sanoin että haetaa sitten lelult jäähyltä ku oppii ite siivoamaa ja yhtäkää uutta lelua ei tuu niin kauan ku vanhoja rikotaa.
Ja saa leikkii ja olla lapsi kyllä, mutta pian 4vuotiaan tulee jo ymmärtää että omat jäljet korjataan leikkien jälkeen. Ja että leluja ei saa rikkoa. Jos noita sääntöjä ei opeta niin pian rikkoo päiväkodissa jonkun kaverin lelut... :(
 

Yhteistyössä