?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Kyllä mä ainakin kaipaisin jotain parempaa jaottelua. Tyyliin jotain että arki/käyttövaatteet vois olla omassaan ja juhlavaatteet/paremmat vaatteet omassaan, ulkoilu- ja sisävaatteet erikseen...
Alkuperäinen kirjoittaja Just:Miten ihmeessä uskallat ostaa huutiksesta mitään, kun sinusta vaatteiden osto on täysin onnenkauppaa, joko tulee huonoa laatua tai ehkä ei, ei voi tietää....
- Kuulostaa ehkä uskomattomalta, mutta mä en osta mitään pelkän merkin perusteella, vaan sen perusteella, pidänkö siitä vai en. Ja todellakin, huutonetistä vaatteiden ostaminen on aina onnenkauppaa: ei se merkki takaa sitä, että se tuote on just semmoinen kuin olen ajatellut. Vain silloin voin olla suhteellisen varma siitä, mitä saan, jos tiedän (olen nähnyt sen itse jossain muualla), miltä jokin tuote pitäs näyttää ja jos myyjä edelleen vakuttaa sen olevan kunnossa. Tosin tässäkin tulee jo vastaan se onnenkauppa, koska tietty myyjä voi olla eri mieltä siitä, mikä on esim. uudenveroinen ja mikä ei. :xmas:
Käytetyn tavaran ostossa on aina riskinsä. Jos ei tahdo tuota riskiä ottaa, kantsii ennemmin ostaa suoraan kaupasta, jolloin saa takuun (palautus- ja vaihto-oikeuden). Pelkkä merkki ei sitä takuuta tuo.
Varmaan teknisten materiaalien suhteenkin todella helppo heittää arvauksia jos valmistajaan ei oo luottamista, ehkä pitää vettä tai sitten ei....
-Tämän kohdan osalta luepa uudestaan, mitä aikaisemmin kirjoitin.
Kun itsekin tiedostat että "merkkivaate" sanalla on muukin merkitys kuin "vaate"-sanalla, niin minkä ihmeen takia on niin vaikea hyväksyä sitä että nämä ellottavan etovat snobit ja jupit löytäisivät etsimänsä helpommin jos huutismyyjät eivät itsepäisesti koittaisi myydä Valintatalon verkkareita merkkivaatteina?
-Olisko kriteerinä merkkituotteelle se ostopaikka? Stockalla myydään samaa tavaraa kuin monessa halpahallissa. Tuurin kyläkaupasta saa ostaa Espritiä ja marimekkoa (ja kai muitakin merkkejä). Dirkjen vaatteita myydään kalliilla joissakin lastenvaateputiikeissa, mutta halvalla tuossa meidän lähikaupassa. Eli mitkä ois ne merkit, jotka hyväksyttäis tuohon kategoriaan? Ne pitäis etukäteen määritellä, mutta sitten se taas jo rajais pois sen, et jos kyseessä oliskin joku tuntemattomampi, mutta sun mielestä se laadukas ja merkkivaate, miten se osattais laittaa tuon kategoriaan? Kelpaisko kriteeriksi se, että se on arvostettu merkkivaate jossakin päin maailmaa? ...mut kun sekin on aika laaja käsite...
Käytännössä toi ois hyvin vaikea toteuttaa.
Ai, silloin kun SINÄ myyt niitä "ns. merkkivaatteitasi" niin kalliit vaatteet ovatkin nyt yhtäkkiä merkkivaatteita, mutta jos joku muu haluaa ostaa niitä vähän kalliimpia niin yhtäkkiä kaikki vaatteet ovatkin täysin samanarvoista harmaata massaa. Miksi ihmeessä joku maksaisi niistä sinun hajalaatuisista nyppääntyvistä merkkivaatteistasi paljon, jos et kerran ole onnistunut löytämään laadukasta merkkiä?
- Ei vaan sä kysyit, että mitä musta halutaan ilmaista sillä, että sanotaan kyseessä olevan merkkivaatepaketti. Mun mielestä siellä rivien välissä voisi hyvin olla noin, kuten ekaan kirjoitin. :xmas:
Tuon lopun sä keksit taas sen mukaan, mitä sun mielestä tuossa mun kirjoittamassa luki rivien välissä. En mä ole sanonut, että ne on samanarvoista harmaata massaa jne. Jos noin kässäsit, tajusit vähän väärin.
Tuo on kyllä tekopyhyyden huippu, lisätienestien toivossa kyllä mainostetaan "merkkivaatteita" mutta muuten jaksetaan jeesustella siitä ettei mitään merkkivaatteita ole olemassakaan, kaikki vaatteet on merkkivaatteita.
- Tämäkin on peräisin sun mielikuvituksesta, en ole sanonut noin.![]()
Emmä mitään jeesustele sillä, ettei mitään merkkivaatteita ole olemassa enkä ole tuominnut ketään siitä, jos tahtoo niitä ostaa. On niitä meilläkin ja toki niitäkin oon myynyt eteenpäin. Mutta ihan yhtälailla mä mainitsen merkit niistä kuin muistakin myyntiin pistettävistä tuotteista. Jos jollekin ostajalle se merkki tuo tai ei tuo jotain lisäarvoa, se on sen asia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Itse kaipaan lähinnä selkeämpää jaottelua luokkiin. Esim. Englannin eBay on ihan ykkönen!!! Toki tietty myynnissä oleva tavaramäärä on ihan eri, mutta kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Itse kaipaan lähinnä selkeämpää jaottelua luokkiin. Esim. Englannin eBay on ihan ykkönen!!! Toki tietty myynnissä oleva tavaramäärä on ihan eri, mutta kuitenkin.
Sieltä tuleekin ostettua paljon, kun voi jo pelkän tyypin, värin ja materiaalinkin perusteella hakea. Aina löytyy jotain kivaa.
Kerroit, että kaikki vaattet joissa on merkki, ovat merkkivaatteita. Koska kaupasta on aika pirun vaikeaa löytää vaatetta jossa ei ole minkäänlaista merkkiä, kyllä sinä mielestäni aikalailla ilmaiset että merkkivaate on tänä päivänä kaupasta ostetun vaatteen synonyymi. Joten totta helkkarissa teillä on merkkivaatteita, mahtaako muita ollakaan?Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon]Emmä mitään jeesustele sillä:Toisekseen: kaikki tuotteet, joissa on merkki, ovat merkkivaatteita.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Kerroit, että kaikki vaattet joissa on merkki, ovat merkkivaatteita. Koska kaupasta on aika pirun vaikeaa löytää vaatetta jossa ei ole minkäänlaista merkkiä, kyllä sinä mielestäni aikalailla ilmaiset että merkkivaate on tänä päivänä kaupasta ostetun vaatteen synonyymi. Joten totta helkkarissa teillä on merkkivaatteita, mahtaako muita ollakaan?Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon]Emmä mitään jeesustele sillä:Toisekseen: kaikki tuotteet, joissa on merkki, ovat merkkivaatteita.
Kaikki tuotteet joissa on merkki, ovat merkkivaatteita, paitsi silloin kun sinä haluat tienata vaatepaketillasi.