M
muita?
Vieras
Eli kun ei ole löytänyt minkäänlaista työtä niin on antanut miehensä elättää ja lopettanut työnhaun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muita?:Eli kun ei ole löytänyt minkäänlaista työtä niin on antanut miehensä elättää ja lopettanut työnhaun.
Alkuperäinen kirjoittaja Pieras:Kysymyksen pitäisi kuulua: Onko kukaan muu jättäytynyt muiden veronmaksajien elätettäväksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja muita?:Eli kun ei ole löytänyt minkäänlaista työtä niin on antanut miehensä elättää ja lopettanut työnhaun.
Minulla on vakaa tarkoitus jäädä kotiin lasten kanssa. Itselläni korkeakoulututkinto, mutta valitettavasti nk. p---ska duuneja vaan pääsee tekemään huonolla palkalla yms. Olen siis ajatellut, että ihan suosiolla jättäydyn kotiin lasten kanssa. Ei tätä kärvistelyä työmaailmassa jaksa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pieras:Kysymyksen pitäisi kuulua: Onko kukaan muu jättäytynyt muiden veronmaksajien elätettäväksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Tätsy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja muita?:Eli kun ei ole löytänyt minkäänlaista työtä niin on antanut miehensä elättää ja lopettanut työnhaun.
Minulla on vakaa tarkoitus jäädä kotiin lasten kanssa. Itselläni korkeakoulututkinto, mutta valitettavasti nk. p---ska duuneja vaan pääsee tekemään huonolla palkalla yms. Olen siis ajatellut, että ihan suosiolla jättäydyn kotiin lasten kanssa. Ei tätä kärvistelyä työmaailmassa jaksa.
Minusta on alkanut tuntua samalta, lähinnä puhelinmyyntiä olis tarjolla. Työttömänäkin saisin varmasti enemmän rahaa, kuin puhelinmyynnistä, kun nykyinen sopimus päättyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tätsy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja muita?:Eli kun ei ole löytänyt minkäänlaista työtä niin on antanut miehensä elättää ja lopettanut työnhaun.
Minusta on alkanut tuntua samalta, lähinnä puhelinmyyntiä olis tarjolla. Työttömänäkin saisin varmasti enemmän rahaa, kuin puhelinmyynnistä, kun nykyinen sopimus päättyy![]()
Jep, joo. Jos vain mahdollista, niin jättäydyn työelämästä pois. Tai sitten yritän pystyttää oma firman. Jahka nyt ensiksi käyn äippälomalla ja sitten kodinhoitotuelle ja sitten uusi pieni kehiin ja sitten kodinhoitot. ja sitten voin miettiä haluanko töihin vai eläkkeellee....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja en ihan:mielessä on käynyt koska ei jaksa sitä kyynärpäätaktiikkaa ja kieroiulua jota vaatisi saada kunnon vakituinen palkallinen työ eikä sitä edeltävää nuoleskelua joka paikassa ja sijaisena olemista.
työtilanne yliopistokaupungissa surkea, jossa uutta korkeakoulutettua pukkaa koko ajan ovista ja ikkunoista.
Aloitin sitten uuden yliopistotutkinnon opiskelun, todella vaativalta alalta. Omien kykyjen ylärajoilla mennään koko ajan. Jos tämänkään avulla en tule työllistymään, sitten mietitään taas mitä tehdään. onko se oma yritys vai luovuttaminen?
Sanotaanko että jos sitä rahaa olisi, niin en ehkä jaksaisi näitä yövalvomisia enää tässä iässä, opiskeluje takia, tentteihin lukua. Eli jos olisi perinyt tai miehellä iso palkka niin harkitsisin opiskeluakin uudemman kerran. On kuitenkin aika rankkaa ja toiset opiskelijat ihmettelevät miltä tuntuu minun iässä opiskella. he noin 20v, minä noin 40v... työelämässä on oltu vuosia ja lapset on tehty.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:http://www.mol.fi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos ero tulee niin sitten mies jää yh.ksi ja sossu maksaa mun elämisen jos en pääse töihin. Otan kyllä mitä vaan työtä vastaan. Jos mies kuolee niin saan leskeneläkkeen ja pärjään sillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sma tätsy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tätsy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja muita?:Eli kun ei ole löytänyt minkäänlaista työtä niin on antanut miehensä elättää ja lopettanut työnhaun.
Jep, joo. Jos vain mahdollista, niin jättäydyn työelämästä pois. Tai sitten yritän pystyttää oma firman. Jahka nyt ensiksi käyn äippälomalla ja sitten kodinhoitotuelle ja sitten uusi pieni kehiin ja sitten kodinhoitot. ja sitten voin miettiä haluanko töihin vai eläkkeellee....![]()
Sä katsot asiaa positiivisemmin kuin minäMulla kun on jo lapsetkin tehty, niin ansiosidonnaiselle vain pitää jäädä, ellen sitten pääse yliopiston muuntokoulutukseen (turhasta tradesta maisteriksi) , joka kestää 2 vuotta. Perus opintopaikalla, ei yliopistoonkaan saa mennä tai menettää ansiosidonnaisen
![]()