Onko kukaan muu ihmetellyt joskus tätä? Miesten elimestä asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mustaläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä myös kysyin mieheltä että kastuvatko pallit kun käy paskalla. sainoi että muuten kastuisivat, mutta hän virittää aina paperia pönttöön ettei kastu :0 näköjään voi vielä seitsemän vuoden yhdessäolon jälkeen oppia toisesta jotain uutta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä myös kysyin mieheltä että kastuvatko pallit kun käy paskalla. sainoi että muuten kastuisivat, mutta hän virittää aina paperia pönttöön ettei kastu :0 näköjään voi vielä seitsemän vuoden yhdessäolon jälkeen oppia toisesta jotain uutta!

siinäs näet, fiksut pärjää aina ... :laugh:

Tää keskustelu on niin avartavaa :D

Kiitoksia vaan :laugh: :laugh: :laugh:

herätimpä näköjään yhen lapsosenkin kun nauroin ja ukko kävi valittamassa että millo mie tuun kun ois sitä pippeliä tarjolla nyt :D
Kai se sit pitää mennä! Onha täs nyt jo viritetty ittesäkkii valmiiks :D

Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No että miten niinkin epämiellyttävän näköisestä vempaimesta voikin syntyä niin kauniita ja ihania asioita. :heart:
:saint:

No oishan se toisaalta aika veikeetä, sellasia pieniä terskannuppeja vipeltäis tässä jaloissa! Ja sit vois komentaa että nyt molot päät tyynyyn! Tai sit "Taas sun roikkuu esinahka silmillä"!

nyt putosin ihan täysin!!!! :D :D :D

mä oon niin utelias luonne ja miestä naurattaa kun mä tutkin sen pippeliä.. ja kyselen kaikki noi tyhmät kysymykset.. että mikä tää on ja teetsä ton niinku tietosesti jne..

muoks. ja se jaksaa mua kiinnostaa..

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No että miten niinkin epämiellyttävän näköisestä vempaimesta voikin syntyä niin kauniita ja ihania asioita. :heart:
:saint:

No oishan se toisaalta aika veikeetä, sellasia pieniä terskannuppeja vipeltäis tässä jaloissa! Ja sit vois komentaa että nyt molot päät tyynyyn! Tai sit "Taas sun roikkuu esinahka silmillä"!

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja kummi:
Oon ihmetellyt ääneen, miten ne kivekset tekee pientä liikettä itekseen.. Tätä kyllä ihmettelen edelleen. Oon myös monesti pyytänyt, että saisin puristaa pallista, että tietäisin, miten se litistyy.. En oo saanut lupaa. Salaa ja yllättäen on pitänyt sitten.

niin, ne muljuu sillai edestakas..hiljalleen..ihan kun olis jotain koppakuoriaisia ryppysen ihon alla :o :D

Vähän muistuttaa näitä?

http://www.youtube.com/watch?v=R4GEGbUaQDM

No pikkasen :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Poetry of the Penis! Tietääkö kukaan?

*juoksee etsimään josko olisi linkkiä*

Ei löydy ainakaan tuolla nimellä. Mutta kuitenkin esitys, jossa miehet vääntävät kalleutensa kummallisiin poseerauksiin rannekellosta surffaajaan...

Mä näin sellasen dokkarin joskus...kauheen monimutkasia juttuja ne niistä kikuleistaan väänsi :o

niin, ne muljuu sillai edestakas..hiljalleen..ihan kun olis jotain koppakuoriaisia ryppysen ihon alla :o :D

Varsinkin, jos vähän puhaltaa, alkaa iho kiristyä hassusti...

Siittiöt vaistoaa notta nyt alakaa tapahtua! Taisteluhan siinä sitte syntyy ko kisaavat notta kuka on ensimmäisenä pihalla..

Alkuperäinen kirjoittaja no entä:
Miks toisilla miehillä on käyrä peenis? Liian kireät housut teininä? :o

Mä en oo livenä nähnyt koskaan käyrää, siis oikeen selvästi vimpulaa vehjettä.

Niin.no mistähän se oikeesti johtuu? Mä kerran kysyin yheltä, et onko se satuttanut sen vehkeensä joskus, kun se oli alaspäin käyrä..ei kuulemma ollut :snotty:

Tää keskustelu on niin avartavaa :D

Jah,nyt mä taisin saada selityksen sille mitä oon kohta kuus vuotta ihmetellyt.Miks helvetissä ukko paskoo niin pöntön reunalla et jättää aina jarkkarit siihen veden yläpuolelle..
|O :laugh:

Mun mies kuulemma virittelee kans paperia pönttöön ja ihmettelee että enkö mä tee niin :whistle: :laugh:

Ja äsken se käski kirjottaan tänne, et mun miehellä kastuu kärki kun se käy kakalla :whistle: :x :laugh:

Mun mies kuulemma virittelee kans paperia pönttöön ja ihmettelee että enkö mä tee niin :whistle: :laugh:

Ja äsken se käski kirjottaan tänne, et mun miehellä kastuu kärki kun se käy kakalla :whistle: :x :laugh:

Ei sit ainakaan lorise jos kusee samaan aikaan jos se kärki siel lilluu :D :D

Ei sit ainakaan lorise jos kusee samaan aikaan jos se kärki siel lilluu :D :D

:laugh: No ei :D

Kiehtova kapistus, kerrassaan... Mutta miksi siihen on käytetty kaikkein pehmein ja silkkisin iho? Sen olisi voinut laittaa vaikkapa kämmeniin ja sormiin tai edes kasvoihin... :whistle:

Joo mä oon usein miettinyt miten ihanat vaatteet sais kalunahasta, vaikkapa bikinit tai yöasun :D :laugh: :laugh: ja siis ihan oikeesti...