Onko kukaan muu ihmetellyt joskus tätä? Miesten elimestä asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mustaläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mustaläski

Aktiivinen jäsen
10.03.2008
1 932
0
36
Siis joskus muinoin nuoruudessa kun olin ekaa kertaa ihan kunnolla miehen kanssa. Oltiin siinä just aloittamassa hommia kun mä kiinnitin huomioni tän miehen penikseen, tietenkin :D
No, kysyin sitten ihan pokkana et "Mitä se tolleen nykii? Kato ny!"
Mies meni vähän hämilleen ja selitti et tollain se niinku kerää verta... Et alkais seisomaan.
Mua hävetti ihan pirusti sillon! Nyt toi juttu tuli mieleen ja aattelin että onks kukaan muu ollu yhtä pölvästi kun mä?

No mä ihmettelen vielä tänäkin päivänä että miten voi miehen penis niin paljon kutistua kun joutuu kosketukseen kylmän veden kanssa :D Omalla ukolla on aina kivat uimareissut mökillä kun meikä isoon ääneen taivastelee sen pienuutta :laugh: Oikeesti se on kauheen ihmeellistä kun joskus nähny että ei tyyliin roiku kuin sellanen epämääränen nahkapussi ja pallit :whistle:

Kiehtova kapistus, kerrassaan... Mutta miksi siihen on käytetty kaikkein pehmein ja silkkisin iho? Sen olisi voinut laittaa vaikkapa kämmeniin ja sormiin tai edes kasvoihin... :whistle:

• Tykkää
Reactions: Kumipuu
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Siis joskus muinoin nuoruudessa kun olin ekaa kertaa ihan kunnolla miehen kanssa. Oltiin siinä just aloittamassa hommia kun mä kiinnitin huomioni tän miehen penikseen, tietenkin :D
No, kysyin sitten ihan pokkana et "Mitä se tolleen nykii? Kato ny!"
Mies meni vähän hämilleen ja selitti et tollain se niinku kerää verta... Et alkais seisomaan.
Mua hävetti ihan pirusti sillon! Nyt toi juttu tuli mieleen ja aattelin että onks kukaan muu ollu yhtä pölvästi kun mä?

minäkin kysyin kerran että teetkö sä tuon tahallas(nykiminen). mies vastas joo teen, tavallaan. kysyin miksi. hän sanoi että se tuntuu hyvältä ja on vaikea olla tekemättä.

sitten homma jatkui.

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Kiehtova kapistus, kerrassaan... Mutta miksi siihen on käytetty kaikkein pehmein ja silkkisin iho? Sen olisi voinut laittaa vaikkapa kämmeniin ja sormiin tai edes kasvoihin... :whistle:

No jos siinä olis kämmen tai jalkapohjaiho, niin kuinka moni sitä suostuis pusutteleen :whistle: :x

eikös se mies tee tahalleen silleen et se nykii, siis väliin käy vähän ylempänä ja heijaa silleen :D

Muuten kun mies käy paskalla niin meneekö ne pallit pönttöön sinne että kun paska tippuu veteen niin pallit kastuu? yök.

No mitäs kuule luulisit? Haluisko joku näyttää siltä? :laugh:

Ja sit siellä pippelissä olis karkea iho...? Tuntuis varmaan tosi hyvälle... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: no on teillä jutut :D

Suurinta osaa en voi edes piirtää sarjakuvitelmiini... :D

"Mitä jos mä yöllä piirrän tolle sun kikkelilles silmät ja suun? tai liimaan pikaliimalla sellaset liikkuvat silmät? Se ois inhimillisen näköinen..."

Äijä:"Ala nyt vaan nukkua, tai mä en päästä sitä enää sua kattomaan, silmillä tai ilman... Kaheli"

Alkuperäinen kirjoittaja Le Pen:

Sama se minulle, mutta olisi kiva paijailla miehen poskea, kun näkisi, kuinka koko naama alkaisi venyä ja kurottaa ylöspäin.

"Kulta, sulla on iho ku kyrvän varressa!" :laugh: :laugh:

• Tykkää
Reactions: Pinki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikös se mies tee tahalleen silleen et se nykii, siis väliin käy vähän ylempänä ja heijaa silleen :D

Muuten kun mies käy paskalla niin meneekö ne pallit pönttöön sinne että kun paska tippuu veteen niin pallit kastuu? yök.

No, sehän riippuu ......... :laugh: :laugh:

Ei, vaan terskassa :D Sileä, pehmeä ja kaunis...

Miksi sanotaan, että joku on täysi mulkku, kun tarkoitetaan, että on ihan täysi mätäpaise? Kokovartalomulkkuhan olisi ihana...

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Ja sit siellä pippelissä olis karkea iho...? Tuntuis varmaan tosi hyvälle... :D

Luulisi sellaisen ihan perusmateriaalin toimivan, vaikka samanlaista, kuin ranteen sisäpinnalla. :whistle:

:laugh:

Se on kyllä totta, että se on tosi samettista se iho siellä. :heart:

Ei, vaan terskassa :D Sileä, pehmeä ja kaunis...

Miksi sanotaan, että joku on täysi mulkku, kun tarkoitetaan, että on ihan täysi mätäpaise? Kokovartalomulkkuhan olisi ihana...

Mut entäs se väri? En mä sen väristä naamaa haluis äijälleni :D
Mu tosiaan terska on ihanan pehmee!

Sama se minulle, mutta olisi kiva paijailla miehen poskea, kun näkisi, kuinka koko naama alkaisi venyä ja kurottaa ylöspäin.

Juma ... Tässähän alkaa ihan suupieliä nykii ....... :laugh: