Onko kukaan morsiammista maksanut itse vihkisormustaan?

  • Viestiketjun aloittaja hulda
  • Ensimmäinen viesti
hulda
tuli tuossa mieleen illalla kun olin kaupungissa,et käviskinkö ostamassa jo vihkisormuksen valmiiksi ni ei tarvi sitten enää kiireessä hilpasta loman jälkeen,mut sit aloin miettiin et olen kyllä vanhanaikainen ja haluan et mies maksaa sen :)
 
Meillä ostettiin yhteistililtä.. Meidän kummankin rahat on yhteisrahaa. Eli tavallaan joo- Maksoin oman sormukseni.
Mutta mies osti huomenlahjaksi 140 euron käsilaukun ja kultaketjun jollakin rahalla mikä oli sen harrastuksista pois.
 
Hemppuli
Ostin itse, sain mieleisen, eikä miehen tarvinnut valittaa hinnasta. Tosin mies opiskeli, minä olin töissä... ja minä siis ainoa, jonka tilillä oli rahaa riittävästi =)
 
morsian
Yhteisistä rahoista... Meillä ei mitään "halpoja" ostella. Yks juttu, jonka mies on tajunnu, että bling bling. Onneks on varaa. Eri asia sitten, jos se on pois esim. ruokakuluista.
 
kirsi
No sama kai tuo, yhteisestä kassasta meillä meni. Mutta olihan se kiva, että mies oli mukana valitsemassa ja sanoi mikä on hieno. Yhdessä valittiin maailman hienoin sormus :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
:wave:
Minä sen maksoin, vaikka ei sillä kyllä mitään väliä olis ollut. Yhteisistä rahoista se on pois, suoritti maksun kumpi tahansa.

Näin meilläkin. Samahan se kumman pussista se raha tulee. Ja vuosia jälkikäteen ostin nyt miehelleni uuden vihkisormuksen kun aiempi oli "vain" kihlasormus ja huonossa kunnossa vuosien jälkeen.
 

Yhteistyössä