Minä olin, oltiin oltu mieheni kanssa yhdessä siitä saakka kun täytin 15v. 1 lapsi syntyi kun olin 19v. ja toinen 1.5v. sen jälkeen, olimme onnellisia.. aika kului, ja se perinteinen "kasvoimme erilleen" tapahtui meillekin, jatkettiin silti, lasten takia ja kun mies sitä halusi.
Tapasin toisen ollessani 27v. sitä seurasi pikaero, suhde tähän uuteen kariutui, palasimme yhteen, kun mies sitä kovin toivoi, ei siitä mitään tullut, hän ei saanut mielestään sitä, että minulla oli ollut toinen lähes vuoden ajan, jossain vaiheessa se vähän unohtui ja syntyi 3s yhteinen lapsi, mutta mikään ei ollut ennallaan sen eron jälkeen, ja olimme vaan yhdessä lasten takia, kunnes viime kesänä -04 rupesin miettimään, että onko tämä oikein meille kummallekaan, elämä menee eteenpäin, eikä olla onnellisia, en rakastanut miestäni enää yhtään, hän sanoi rakastavansa minua, mutta luulen sen olleen että hän tarvitsi minua ja kaikki oli tuttua ja turvallista, joulukuussa -04 ilmoitin haluni erota, lopullisesti, koska molemmilla on elettävänä vain 1 elämä, ja en halunnut elää sitä niin, muutimme asumuseroon keväällä -05 ja avioero astuu voimaan pian. Olen onnelinen, vapaa. Mies kaipaa minua vieläkin, uskon, että joskus pääsee irti. Lapset voivat hyvin! (Ikää minulla nyt 34v.)