Onko kukaan menossa lähiaikona maistraatissa naimisiin?

  • Viestiketjun aloittaja mitäs päälle
  • Ensimmäinen viesti
mitäs päälle
Mitä olette ajatelleet pistää päälle?
Me ollaan menossa 3viikon päästä, paikalla 2 todistajaa, toinen mun sisko ja toinen äitini. Myös miehen äiti tulee paikalle, samoin meidän 2 lasta.
Mitään juhlia ei vihkimisen jälkeen järjestetä, korkeintaan käydään jossain ravintolassa porukalla syömässä.
Voisinko laittaa pikkumustan/kotelomekon ja harteille tulis syklaamin punainen hartiahuivi? Vai onko toi musta mekko ihan huono ajatus?
 
Moi! me mentiin kesällä naimisiin, tosin ei maistraatissa vaan muuten ihan siviilivihkiminen (sukulainen joka on käräjätuomari vihki meidät). Minä ostin ihan perus juhlamekon kun oli yhdet ylppärit ja häät tiedossa vielä kesällä, vihreän-musta juhlamekko(lyhyt) ja ja hartiahuivi sihen. Tilaisuusdessa oli vanhemmat ja isovanhemmat läsnä ja ihan pikainen ruokailu+kakku, ei haluttu mitään isoja pippaloita. Miehellä oli mustat puvun housut ja saman vihreä kauluspaita kun mun mekko.
Eräs ystävä meni talvella maistraatissa naimisiin ja oli vuokrannut oikein häähamosen, isäni meni naimisiin maistraatissa ja hänellä oli vaimokkeineen ihan perus farkut ja hupparit päällä ja todistajina jotkut tuntemattomat (menivät salaa naimisiin), että jokainen tavallaan :)
 
jlööö
me mentiin naimisiin maistraatissa, todistajina oli sieltä maistraatista pari heppua.. ukko tuli töistä suoraan maistraattiin (päällä farkut ja joku paita..) itsellä oli saappaat, leggarit ja pitkä paita:F
 
"vieras"
Me mentiin naimisiin maistraatissa, minkä jälkeen pidettin häävastaanotto ravintolassa. Miehellä oli musta puku ja mulla hääpuku.Naimisiin ei tarvitse mennä kirkossa voidaakseen pitää kauniit häät. :)
 
po
Maistraattiin voi tosiaan mennä ihan missä vaatteissa vaan. Kannattaakin pukeutua sen mukaan, millä mielellä ja minkälaiseen ravintolaan menette juhlistamaan (tai ylipäätään haluatteko vihkimistä juhlistaa, ravintolasta riippumatta). Mekostasi päätelleen haluatte vähän juhlistaa tilaisuutta, kuulostaa kivalta. Kannattaa vinkata ravintolaan mukaan tuleville, että ainakin sulla on siistimpi asu, ettei muut koe olevansa (mahdollisesti) hienossa ravintolassa alipukeutuneita tyyliin verkkareissa.
 
mitäs päälle
[QUOTE="vieras";24912752]Mä en kyllä ymmärrä tätä suomalaisten alipukeutumista. Miksi aina pitää näyttää harmaalta hiireltä?[/QUOTE]

eli onko se alipukeutumista jos laitan sen pikkumustan ja siihen syklaaminpunaisen hartiahuivin?
 

Yhteistyössä