Onko kukaan matkustanut laivalla Tukholmaan ilman henkkareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peruutusko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peruutusko?

Vieras
Ollaan lähdössä laivalle ja älyttiin vasta nyt edellisenä päivänä ettei meidän kupuksella olekaan henkilöllisyystodistusta :/ Muistelin että kaikki lapset olis merkittynä mun passiin, mutta eihän kuopus ollutkaan. Uskalletaanko lähteä kun ainut todistus hänelle on normi kelakortti. Kysytäänkö henkkareita automaattisesti kaikilta vaiko vaan erikoistilanteessa. Mun kaveri sano olleensa lasten kanssa niin ettei niillä ollu kun Kela-kortit ja oli kuulemma ihan Viikkarin työntekijä sanonu että riittää pienelle lapselle vaikka periaatteessa pitäis olla kyllä kuvallinen.

Mun tyttö on 5v. Me ollaan käyty Ruotsissa laivalla noin 10 kertaa.

Yhden yhtä kertaa ei lapselta ole papereita kyselty. Eikä tuota Kelakorttia kummempaa olisi ollutkaan. Eilen juuri haettiin ensimmäistä passia.

Menet yksin siihen lähtöselvitykseen, niin ne ei kysy kun sun henkkarit jos niitäkään. Koskaan ole lasten henkakreita tarvinu näytellä. Mutta jos ulos menette Tukholmassa, niin kaikki maihinnousukortit/hyttiavaimet mukaan. Myös lasten. Hyvää matkaa :)

Me mentiin laivala Tukholmaan viikko sitten ja kysyin vielä check-in-pisteellä, että tarviiko passia tai muuta henkkaria niin virkailija vastasi, että joku on hyvä olla, vaikka sitä ei yleensä tarvitsekaan (ajokorttikin käy) ja lapselle ei välttämättä tarvii olla mitään tai kelakortti riittää. :)

Yhteistyössä