Onko kukaan maistanut äidinmaitoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piiu

Vieras
Itsellä kun ei ole siitä ajasta mitään muistikuvia niin mietin että onko kukaan maistanut äidinmaitoa aikuisena, omaansa esim?

Maistuuko se samalta kuin purkkimaito tai sitten maito joka on tullut suoraan lehmästä? Vai mille se maistuu?

Anteeksi aivan älytön kysymys :D

Mä useasti nuolaisin sen käden syrjälle tiputetun maidon (kun arvioin lämpötilaa), sitten vasta tajusin aina että :x "se oli tissimaitoa". Näin voi käydä kun antaa omaa ja korviketta :laugh:

Musta se oli vaan aika vetistä, liekö mulla ollu huonot maidot?

Mun mies osais vastata. Se raukka joutu tyhjentään mun räjähtämäisillään olevat tisut, kun esikoinen jäi sairaalaan ja ite pääsin kotiin. Mukaan saatu lypsykone ei toiminu.

Juu kaukana on normimaidosta! Ei mitään herkkua ole ja mulle jäi suuhun kauhee rasvakerros ku hörppäsin suullisen! Kakkuja vois kokeilla tehä jos tästä seuraavasta satsista liikenis ylimääräistä..

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Mun mies osais vastata. Se raukka joutu tyhjentään mun räjähtämäisillään olevat tisut, kun esikoinen jäi sairaalaan ja ite pääsin kotiin. Mukaan saatu lypsykone ei toiminu.

Siepä oot hauska.. huoh!

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:

imikö se niitä:O)

Kyllä vain! Olivat niin tukossa että käsin ei tapahtunu mitään! Sylkäisi tosin aina välillä maidot suustaan, ei siis niellyt.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Minkä ihmeen takia hävetti? Kai miehesi on rintojasi imeskellyt ennen raskauttakin, joten mikä ihme tuo nyt on että auttaa naistaan hädässä :D :)

Ennen kaikkea otin sen aivan uskomattomana rakkaudenosoituksena, mutta oli se kuitenki aika noloa. Hirvitti että se maito on kamalan pahaa ja inhottavan lämmintä. :ashamed:

Yhteistyössä