M
Matkaaja
Vieras
Oltais menossa Riikaan ja AirBalticilla olis kivemmat lentoajat kuin Ryanairilla, jolla me yleensä on lennetty. Mutta onko kellään omia kokemuksia tuosta AirBalticista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Matkaaja:Oltais menossa Riikaan ja AirBalticilla olis kivemmat lentoajat kuin Ryanairilla, jolla me yleensä on lennetty. Mutta onko kellään omia kokemuksia tuosta AirBalticista?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riikan lentokenttä oli nuhruinen ja vessat ihan kamalat :x
Alkuperäinen kirjoittaja Raivotar:Kaverilla huonoja kokemuksia: hän oli kentällä ihan ajoissa, mutta lähtöselvitystiski vain lyötiin ennen aikojaan kiinni ja kaveri "myöhästyi" koneesta. Ei saanut rahojaan takaisin vaan joutui ostamaan toiset lennot eikä reklamaatiokaan auttanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Raivotar:Kaverilla huonoja kokemuksia: hän oli kentällä ihan ajoissa, mutta lähtöselvitystiski vain lyötiin ennen aikojaan kiinni ja kaveri "myöhästyi" koneesta. Ei saanut rahojaan takaisin vaan joutui ostamaan toiset lennot eikä reklamaatiokaan auttanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riikan lentokenttä oli nuhruinen ja vessat ihan kamalat :x
En mä olen menossa sinne lentokentällä lomailemaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Matkaaja:Oltais menossa Riikaan ja AirBalticilla olis kivemmat lentoajat kuin Ryanairilla, jolla me yleensä on lennetty. Mutta onko kellään omia kokemuksia tuosta AirBalticista?
Menin juurikin Riikaan. Lento kestää vain hetken, joten ei haittaa ettei tarjoilu kuulu hintaan. Kaikki sujui hyvin, ei mitään valittamista. Muutenkin matka oli tosi kiva, Riika on ihana kaupunki :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riikan lentokenttä oli nuhruinen ja vessat ihan kamalat :x
Eikä kentän sanitettitilat liity mitenkään tähän yhteen pieneen lentoyhtiöön.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riikan lentokenttä oli nuhruinen ja vessat ihan kamalat :x
Eipä ap Riikastakaan mitään kysynyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riikan lentokenttä oli nuhruinen ja vessat ihan kamalat :x
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riikan lentokenttä oli nuhruinen ja vessat ihan kamalat :x
Siksi kirjoitinkin lopuksi, lentoyhtiöselostuksen jälkeen, että muutenkin, Riika on...
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riikan lentokenttä oli nuhruinen ja vessat ihan kamalat :x
Jos nyt tästä lähdette tappelemaan, niin enemmän mä sain Liliin kirjoituksesta hakemaani infoa kuin sinun...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai jaa no kiitti v***sti, luulin että kun kysyt kokemuksia air balticista niin lentoemojen tympeys on kokemus! Mitä sä sit halusit tietää? Että lento on lyhyt? Eikö sen jo sano järkikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai jaa no kiitti v***sti, luulin että kun kysyt kokemuksia air balticista niin lentoemojen tympeys on kokemus! Mitä sä sit halusit tietää? Että lento on lyhyt? Eikö sen jo sano järkikin.
Rauhoitu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riikan lentokenttä oli nuhruinen ja vessat ihan kamalat :x
Jos nyt tästä lähdette tappelemaan, niin enemmän mä sain Liliin kirjoituksesta hakemaani infoa kuin sinun...
Ai jaa no kiitti v***sti, luulin että kun kysyt kokemuksia air balticista niin lentoemojen tympeys on kokemus! Mitä sä sit halusit tietää? Että lento on lyhyt? Eikö sen jo sano järkikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan OK yhtiö:Olen lentänyt AirBalticilla tosi monta kertaa. Kyllä mä siitä itse asiassa pidän enemmän kuin vaikka Finnairista.
Plussat: SASin tytäryhtiö, koneet ihan OK (mutta Riikaan pienellä Fokkerilla Helsingistä), "no frills" mutta oikeesti kuka kaipaa tunnin lennolle täyttä ateriaa, huopia ja tyynyjä. Minä olen aina saanut superhyvää kohtelua matkustamohenkilöstöltä ja myös esim. lelulahjoja lapselleni - voi siis olla että oma käytös vaikuttaa palvelun tasoon.
Itse olen ihan tyytyväinen Riikaan sekä lentokenttänä että vaihtokenttänä. Kahviloista ihan OK kokemuksia, siellä oli lasten leikkialue, ja kenttä on niin pieni että vaihdot ovat paljon sujuvampia kuin sanotaan vaikka Frankussa tai Schipholilla.
Miinukset:
Pari kertaa alle osunut lentokone, jossa jossain takaosassa (rivi 11?) valui ilmastointijärjestelmästä vettä niskaan. Sain toki heti tilalle uuden, kuivan paikan. Joskus ollut kesäkuumalla vähän tunkkaista vessan hajua. Pahin miinus on että AirBalticin Helsingin kenttähenkilökunta on ollut joskus maailman tympeintä (ja tätä ongelmaa en ole kokenut Latviassa, Venäjällä tai Ukrainassa saman firman tiskillä) ja että nettisivuilla AirBalticin hinnoittelu on tosi hämäävää - itse lennon hinta voi olla tosi halpa, mutta lentokenttäverot tulevat lentoa kalliimmaksi, ja päälle tulee vielä varausmaksua ja ruumamatkatavaralaskua ja loppusumma on jotain ihan muuta kuin mainoksen perusteella luulit.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan OK yhtiö:Minä olen aina saanut superhyvää kohtelua matkustamohenkilöstöltä ja myös esim. lelulahjoja lapselleni - voi siis olla että oma käytös vaikuttaa palvelun tasoon.
.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riikan lentokenttä oli nuhruinen ja vessat ihan kamalat :x
Ai jaa no kiitti v***sti, luulin että kun kysyt kokemuksia air balticista niin lentoemojen tympeys on kokemus! Mitä sä sit halusit tietää? Että lento on lyhyt? Eikö sen jo sano järkikin.
Jos sä olisitkin puhunut jotain AirBalticin henkilökunnasta, niin mä olisin saanut jonkinlaisen vastauksen kysymykseeni. Vaan kun sä puhuit lentokentästä ja vessojen kunnosta. Mene ottamaan päivälääkkeesi ja rauhoitu.
Ei ollut onneksi Suomen kentällä. Ja liittyy tähän lentoyhtiöön hyvinkin. Heille se korvausanomus piti luonnollisesti lähettää, mutta eivät suostuneet korvaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Siis Suomen kentällä vai siellä? Tuskin liittyy tähän lentoyhtiöön mitenkään.