onko kukaan lähdössä la metalliliiton järjestämään särkänniemitapahtumaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oltiin viimevuonna ja sitä edellisenä. Viime vuonna ei ollut niiiin kivaa.. Oltiin puuhamaassa :snotty: Ja se reissu oli öö sanoisinko hiukan ala-arvoinen juttu :snotty: Järjestelyt eivät pelanneet ollenkaan. Edellisenä vuonna tykkimäessä taas kaikki toimi loistavasti =)

Ja samaa odotan tänäkin vuonna. Siis että kaikki sujuu hyvin :D
 

Yhteistyössä