Oltiin viimevuonna ja sitä edellisenä. Viime vuonna ei ollut niiiin kivaa.. Oltiin puuhamaassa :snotty: Ja se reissu oli öö sanoisinko hiukan ala-arvoinen juttu :snotty: Järjestelyt eivät pelanneet ollenkaan. Edellisenä vuonna tykkimäessä taas kaikki toimi loistavasti =)
Ja samaa odotan tänäkin vuonna. Siis että kaikki sujuu hyvin